Vandaag geopend: 10:30 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 30,16
Meer info
Beoordeeld op 27 augustus 2020

Geweldige ervaring. Ik bracht 2 Eritrese jongeren mee en die vooral hebben ervan genoten. Ga ik waarschijnlijk vaker doen.

Datum van activiteit: augustus 2020
THISISHOLLAND, General Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2020

Beste Roeld317,

Bedankt voor je review.
Erg fijn om te horen dat jullie van de experience hebben genoten!
We kijken er naar uit om je nog een keer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Goed georganiseerd, geweldige ervaring ook zeer geschikt voor minder valide proberen echt je te helpen.

Datum van activiteit: juli 2020

Beste Onnie33,

Bedankt voor je review.
Het doet ons goed om te horen dat je een geweldige tijd hebt beleefd bij ons!

Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ik vond het allemaal heel erg leuk. Je leert weer iets over Nederland. Leuk opgezet. Leuk om te weten hoe Nederland er heel lang geleden er uit zag. De watersnood ramp uit 1953 wat ook interessant.

Beste 879astridv,

Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en dat je nieuwe dingen hebt geleerd tijdens de experience!

Beoordeeld op 27 augustus 2020

De hele vlucht over Holland was geweldig, echt een beleving, geur, kleur, je beleefd het gewoon echt, super!! Wij waren er voor de 2e keer, en al was het dezelfde vlucht, we hebben echt genoten en weer veel dingen gezien die we vorige keer schijnbaar "gemist" hebben.... Echt een aanrader voor iedereen!!

Datum van activiteit: augustus 2020
THISISHOLLAND, General Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Beste Q2706MTrobertv,

Bedankt voor je mooie review.
Het doet ons goed om te horen dat jullie voor de tweede keer hebben genoten van de experience!

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Een geweldige ervaring. Zeker een bezoek waard. Je krijgt echt waar voor je geld. Makkelijk parkeren op loopafstand.

Datum van activiteit: juli 2020

Beste 587cl,

Bedankt voor je mooie woorden!
We vinden het fijn om te horen dat je van de experience hebt genoten.
We hopen je nog eens te mogen verwelkomen.