Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Tours van THIS IS HOLLAND zijn vaak snel uitverkocht. Reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om THIS IS HOLLAND te ontdekken
vanaf US$ 32,30
vanaf US$ 19,10
vanaf US$ 31,80
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De start met 2 introductiefilmpjes is aardig maar vooral interessant voor mensen die Nederland niet kennen, maar de vlucht is voor iedereen een mooie ervaring!!
De horeca stelt niets voor, daarvoor kun je beter even bij Eye binnenlopen

Datum van activiteit: december 2018
THISISHOLLAND, Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

Beste 803nancyb,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van de experience bij THIS IS HOLLAND. Binnen een uur beleef, zie, ontdek en voel je Nederland op een unieke wijze. Dank je wel voor je bezoek!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een belevenis, vol van verassingen. Je voelt tijdens het vliegen de regen, wind en de kou. Te veel om uit te leggen dus echt iets wat je moet! beleven.

Datum van activiteit: november 2018
THISISHOLLAND, Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste W G,

Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling. Wat goed om te horen dat je zo hebt genoten van de Flight Experience. We nemen het als een groot compliment aan dat je het zo verrassend vond! Dank je wel voor je bezoek!

Beoordeeld op 5 november 2018

Onlangs een bezoek gebracht aan This is Holland aan de mooie ij-oever in Amsterdam Noord, gelegen tussen de A'dam toren en Eye.
Voorafgaand aan de vlucht experience, is er een leuke informatieve intro over Holland. Ook voor kinderen leuk en interessant! Vervolgens de vlucht experience wat echt heel erg leuk is en waarbij alle zintuigen worden geprikkeld.
Leuk als onderdeel van een team-uitje, familie-uitje of kinderfeestje. Je schijnt het ook te kunnen combineren met een lunch of ander uitje. Dat hebben wij niet gedaan, maar blijkt wel mogelijk.
Zeker een keer doen!

Datum van activiteit: oktober 2018
THISISHOLLAND, Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Beste Gino F,

Hartelijk dank voor je lovende woorden. Wat ontzettend fijn en leuk om te lezen dat je zo hebt genoten van de experience bij THIS IS HOLLAND. De experience bestaat uit twee educatieve films over o.a. het ontstaan van Nederland en de bijzondere watergeschiedenis. Hierna volgt de Flight Experience, waar je een prachtige 5D vliegervaring over ons kikkerlandje beleeft. THIS IS HOLLAND is goed te combineren met een bezoek aan de Lookout, een rondvaart of te beleven als teamuitje. Bij vragen omtrent een groepsbezoek, kan er contact opgenomen worden via info@thisisholland.com. Nogmaals erg leuk dat je de experience zo leuk vond. Dank je wel voor je bezoek!

Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Je boekt een tijdslot voor de experience en er ontstaat door verkeerde planning een vertraging van minimaal 30 minuten.

Catering is erg beperkt en van slechte kwaliteit. Afrekenen gaat ook regelmatig mis. Tafels zijn ook nog vies.

Toerist in eigen land spelen begint echt met een heel matige vertoning. Ze laten hier ontzettend veel kansen liggen. Skip dit en ga lekker naar Madurodam

Datum van activiteit: oktober 2018
THISISHOLLAND, Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Beste Martijn H,

Dank je wel voor het delen van jouw ervaring. We vinden het erg spijtig om te lezen dat je zo'n vervelende ervaring bij THIS IS HOLLAND hebt gehad. Wegens de vakantiedrukte kan het voorkomen dat de wachttijden wat oplopen en je 30 minuten moet wachten voordat je kunt beginnen. We hopen dat je ondanks een matige start, toch hebt kunnen genieten van de verschillende educatieve shows en de Ultimate Flight Experience.

Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met de kleinkinderen naar This is Holland. Het vliegen is fantastisch. Maar de film vooraf is Engels gesproken, WAAROM, we zijn in Ned. Spreek Nederlands en ondertitel in het Engels. Zo gaat het ook in het buitenland. De taal van het land is toch nr 1.

Beste w_ooms6,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat uw verwachting niet helemaal werd waargemaakt door het gebruik van de Engelse taal in de experience. De gesproken gedeeltes zijn inderdaad in het Engels, waarbij gedurende de 5D Vliegervaring u kunt genieten van speciaal gecomponeerde muziek. We hopen dat uw kleinkinderen door het visuele gedeelte alsnog een beetje hebben kunnen genieten van de gesproken shows. Dank voor uw bezoek!

Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

We moesten een uur wachten town we aankwamen en hadden een gereserveerde tijd! Toen zaten we eindelijk in de zaal werden we Weer terug gestuurd!