Michael R
Emmen, Nederland

Keurig hotel

Beoordeling van The Hendrick's Hotel
5,0 van 5 bollen1 jan 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Keurig en netjes hotel midden in het centrum van Amsterdam. Nette service voor valetparking en een goed ontbijt.
Kamers zijn ruim opgezet en netjes ingericht. De badkamer is smal, maar super logisch ingedeeld, zodat het zelfs nog ruim lijkt.
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 feb 2022
Beste Michael R,

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel, valet service en ontbijt. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Het was een genoegen om u als onze gast te hebben mogen ontvangen. Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten!

0.4 km van The Hendrick's Hotel
7.7 km van The Hendrick's Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 23 november 2021

Super mooi hotel met zeer luxe uitstraling. Zeer vriendelijk personeel die graag een praatje maken en voor wie niks teveel is. Gratis koffie en thee in de super mooie lobby.
Ontzettend mooie badkamer met heerlijke douche en rituals producten. Ook de bedden waren heerlijk zacht.
Chromecast is aanwezig en maakt dat het verblijf helemaal luxe is.
Ligging is top. Dichtbij het station en de stad.
Mogelijkheid om fietsen te huren bij hotel.

Helaas geen avondeten in het hotel maar thuisbezorgd was geen probleem. Het personeel bracht het eten naar de kamer en zorgde zelfs voor borden en glazen.

Tijdens ons tweedaagse verblijf was het wat rustig en was er in de lobby weinig te beleven. Een muziekje had onze spelletjesavond iets meer sfeer gegeven.

Kamer werd tussendoor schoon gemaakt en de bedden netjes opgemaakt. ‘Helaas’ kregen we nieuwe handdoeken terwijl we deze, zoals gevraagd, aan de haakjes hadden gehangen om te hergebruiken.

Kortom een super hotel dat we aan iedereen aan zouden raden.

Kamertip: De ramen waren dik en daardoor hebben we geen last gehad van verkeer
Datum van verblijf: november 2021
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2021

Beste Nicksieraad,

Wij zijn vereerd om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en een uitstekende ervaring hebt beleefd van aankomst tot vertrek.

Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel, service en collega's. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

De lobby en de kamers zijn erg stijlvol ingericht. Onze kamer was heel net en proper, er was alles wat we nodig hadden.
Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.
Het ontbijt is niet eindeloos uitgebreid maar voldoende gevarieerd. Sojamelk -en yoghurt te verkrijgen op aanvraag.
Het hotel ligt dixht bij het centraal station en ook niet ver van het stadscentrum.

Datum van verblijf: augustus 2021
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Beste kimdH4574FM,

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel en service. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij proberen met iedereen en elk dieet rekening te houden. Wij hebben inderdaad glutenvrij brood, vegetarische, veganistische gerechten en soja melk en yoghurt beschikbaar. Zodat iedereen kan genieten van een heerlijk ontbijtje! En het is fijn om te weten dat u dit waardeerde.

Beoordeeld op 28 juli 2021

Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, perfecte kamers, heerlijke bedden! Niet ver van het station en het centrum. En niet onbelangrijk, er is een lift! Ideaal voor een citytrip. We komen hier zeker terug!

Kamertip: Er is een lift, dus het maakt eigenlijk niet uit welke kamer je kiest.
Datum van verblijf: juli 2021
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste rjlambriks,

Wat hartverwarmend om te lezen dat het verblijf in The Hendrick's Hotel zo goed beviel, heel veel dank voor uw bijdrage op Tripadvisor.

Beoordeeld op 22 mei 2021

Fantastisch hotel met een prima ligging. Alles op loopafstand. Erg vriendelijk personeel, zowel bij in- en uitcheck als op overige vragen werd je altijd ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Wij hebben geslapen in de Junior Suite. Schoon, netjes, apart zit- en slaapgedeelte en ruime badkamer. Prima kamer, zeker nu je op je kamer moet ontbijten en evt. eten. Ontbijt was prima, je hebt keuze uit een aantal belegde broodjes die rijk gevuld en heerlijk van smaak zijn. Koffie/thee en yoghurt met toebehoren kun je zelf beneden zoveel pakken als je wilt. Met een aantal restaurants hebben ze een samenwerking waar je eten kunt bestellen. Dit is prima geregeld. Kortom...echt een aanrader!

Kamertip: Junior Suite. 1ste verdieping en aan de zijkant van het hotel, dus geen uitzicht op het IJ. Dit vonden wij overigens niet storend.
Datum van verblijf: mei 2021
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Beste Luc V

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met The Hendrick’s Hotel op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden en zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Beoordeeld op 16 januari 2020

Paar dagen geleden hier geweest. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Bedden goed, alles ook zeer schoon. Aanrader is het ontbijt erbij te nemen, gratis Cava, Makreel, poffertjes etc, zeer uitgebreid. Kleinschalig hotel, wat het net wat een familale sfeer geeft. Dicht bij alles

Datum van verblijf: januari 2020
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Beste VincentJD86,

Wat geweldig om zo uw review door te lezen! Wij zijn ontzettend blij te horen dat uw zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We vinden uw comfort uiterst belangrijk en wij zullen altijd ons best doen om de beste service te verlenen! Daarom zijn wij heel blij te horen dat uw deze service als vriendelijk heeft ervaren!

Wij zijn blij een compliment te mogen ontvangen over de schoonmaak van de kamers. Ons housekeeping team doet elke dag weer optimaal hun best om de kamers van de beste schoonmaak te voorzien! Uw complimenten zijn doorgegeven aan het hele team.

Wij zijn ook ontzettend blij dat u heeft genoten van ons sprankelend ontbijt!