Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
4 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 376
Hotels.com
US$ 356
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 313
Volledig restitueerbaar voor vr 6 okt.
Expedia.comUS$ 358
PricelineUS$ 337
Prestigia.comUS$ 388
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (532)
Beoordelingen filteren
532 resultaten
Waardering van reizigers
468
43
9
6
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
468
43
9
6
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 532 beoordelingen
Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

De lobby en de kamers zijn erg stijlvol ingericht. Onze kamer was heel net en proper, er was alles wat we nodig hadden.
Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.
Het ontbijt is niet eindeloos uitgebreid maar voldoende gevarieerd. Sojamelk -en yoghurt te verkrijgen op aanvraag.
Het hotel ligt dixht bij het centraal station en ook niet ver van het stadscentrum.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kimdH4574FM
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Beste kimdH4574FM,

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden over ons hotel en service. Wij zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Wij proberen met iedereen en elk dieet rekening te houden. Wij hebben inderdaad glutenvrij brood, vegetarische, veganistische gerechten en soja melk en yoghurt beschikbaar. Zodat iedereen kan genieten van een heerlijk ontbijtje! En het is fijn om te weten dat u dit waardeerde.

Het was een genoegen om u als onze gast te hebben mogen ontvangen. Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten!

Met vriendelijke groet,

Chiehong Weng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2021

Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, perfecte kamers, heerlijke bedden! Niet ver van het station en het centrum. En niet onbelangrijk, er is een lift! Ideaal voor een citytrip. We komen hier zeker terug!

Kamertip: Er is een lift, dus het maakt eigenlijk niet uit welke kamer je kiest.
Datum van verblijf: juli 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank rjlambriks
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste rjlambriks,

Wat hartverwarmend om te lezen dat het verblijf in The Hendrick's Hotel zo goed beviel, heel veel dank voor uw bijdrage op Tripadvisor.

Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten!

Met vriendelijke groet,

Chiehong Weng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2021

Fantastisch hotel met een prima ligging. Alles op loopafstand. Erg vriendelijk personeel, zowel bij in- en uitcheck als op overige vragen werd je altijd ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Wij hebben geslapen in de Junior Suite. Schoon, netjes, apart zit- en slaapgedeelte en ruime badkamer. Prima kamer, zeker nu je op je kamer moet ontbijten en evt. eten. Ontbijt was prima, je hebt keuze uit een aantal belegde broodjes die rijk gevuld en heerlijk van smaak zijn. Koffie/thee en yoghurt met toebehoren kun je zelf beneden zoveel pakken als je wilt. Met een aantal restaurants hebben ze een samenwerking waar je eten kunt bestellen. Dit is prima geregeld. Kortom...echt een aanrader!

Kamertip: Junior Suite. 1ste verdieping en aan de zijkant van het hotel, dus geen uitzicht op het IJ. Dit vonden wij overigens niet storend.
Datum van verblijf: mei 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Luc v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Chiehong Weng, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Beste Luc V

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met The Hendrick’s Hotel op TripAdvisor.

Wij zijn zeer vereerd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij waarderen uw lovende woorden en zullen uw mooie complimenten dan ook zeker delen met het team.

Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten!

Met vriendelijke groet,

Chiehong Weng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2020

Paar dagen geleden hier geweest. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Bedden goed, alles ook zeer schoon. Aanrader is het ontbijt erbij te nemen, gratis Cava, Makreel, poffertjes etc, zeer uitgebreid. Kleinschalig hotel, wat het net wat een familale sfeer geeft. Dicht bij alles

Datum van verblijf: januari 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank VincentJD86
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Beste VincentJD86,

Wat geweldig om zo uw review door te lezen! Wij zijn ontzettend blij te horen dat uw zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We vinden uw comfort uiterst belangrijk en wij zullen altijd ons best doen om de beste service te verlenen! Daarom zijn wij heel blij te horen dat uw deze service als vriendelijk heeft ervaren!

Wij zijn blij een compliment te mogen ontvangen over de schoonmaak van de kamers. Ons housekeeping team doet elke dag weer optimaal hun best om de kamers van de beste schoonmaak te voorzien! Uw complimenten zijn doorgegeven aan het hele team.

Wij zijn ook ontzettend blij dat u heeft genoten van ons sprankelend ontbijt!

Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten!

Met vriendelijke groet,

Chiehong Weng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 december 2018

The Hendrick's hotel, wat een leuk hotel is dat zeg! Je werd ontzettend vriendelijk ontvangen. Niet als in de meeste gevallen: welkom, hier is je sleutel en fijn verblijf. Nee, er wordt gevraagd hoe je reis was, waar we vandaan komen, wat we gaan doen. Uitleg over Amsterdam, inclusief een plattegrondje. Ze vroeg gelijk of ze nog wat voor ons kon betekenen wat betreft eten of andere reserveringen in Amsterdam. Maar dat was in ons geval niet nodig. De kamer is SCHOON! en gezellig ingericht. Schone badkamer en echt een LEUKE badkamer met vloerverwarming dat zie je niet overal. Koffie en thee op de kamer. Shampoo, handzeep enz. van Rituals, hmmm... ruikt zo lekker. Bed lekker groot en hoog. Overal waar ik met mijn vinger langskwam was stofvrij en schoon. Ik ben wat dat betreft best erg, want ik neem mijn eigen schoonmaakdoekjes mee voor het geval dat.. Is een tik die ik overgehouden heb aan ooit in mijn jongere jaren als kamermeisje... Dat was bij dit hotel niet nodig. Wel is het gehorig, storend? Nou het is me erg meegevallen, vooral omdat ik hoogsensitief ben en ze hebben oordopjes! Ontbijt is prima, genoeg keus. Het is ons heel erg goed bevallen. Ik hou van de details en de extra aandacht die ze geven in het hotel en op de kamers. Hotel is dicht bij centraal station 10 min. lopen. Kom je met de auto, kun je parkeren bij parkeergarage Oosterdok, ook 10 min. lopen. Als je weer thuis bent, krijg je een berichtje na over hoe we het hebben gehad bij het Rijksmuseum enz, erg attent! Bedankt voor de goede zorgen en het lekkere taartje tijdens het Kerstontbijt! Alle goeds voor jullie in het nieuwe jaar!

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank RoyenLaura
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Beste RoyenLaura,

Wat geweldig om zo uw review door te lezen! Wij zijn blij te horen dat uw zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We vinden uw comfort uiterst belangrijk en wij zullen altijd ons best doen om de beste service te verlenen! Daarom zijn wij heel blij te horen dat uw deze service als vriendelijk heeft ervaren!

Wij zijn blij een compliment te mogen ontvangen over de schoonmaak van de kamers van een deskundige zoals u. Ons housekeeping team doet elke dag weer optimaal hun best om de kamers van de beste schoonmaak te voorzien! Uw complimenten zijn doorgegeven aan het hele team.

Blij om te horen dat het geluidsoverlast u is meegevallen, al onze ramen zijn triple geïsoleerd en laat zo min mogelijk geluid naar binnen. In het geval dat onze gasten toch nog last hebben van het geluid, bieden wij oordoppen aan!

Wij hebben veel tijd besteed aan inderdaad alle kleine details van het hotel, overal waar u kijkt zal het u opvallen dat het allemaal in verband is - vooral verbonden aan het thema 'Prins Hendrick'.

Voor u ook al het beste voor 2019 en wij hopen u dan ook weer terug te mogen verwelkomen! Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten!

Met vriendelijke groet,

Chiehong Weng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken