Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prachtige beelden

Het is natuurlijk altijd een feestje: Artzuid in Amsterdam. Waar kun je tientallen standbeelden ... meer lezen

Beoordeeld op 31 oktober 2021
Rudy S
Maarssen, Nederland
Prachtige verzameling beelden

Iedere twee jaar wordt in Amsterdam Zuid een prachtige expositie georganiseerd met telkens weer ... meer lezen

Beoordeeld op 28 augustus 2021
Abachi123
Ouagadougou, Burkina Faso
Lees alle 34 beoordelingen

Beoordeeld op 15 juli 2019

Echt superleuk!! Laagdrempelige maar mooie kunst. Leuke rondleiding, als je de kans krijgt moet je die boeken!

Beoordeeld op 9 juli 2019

prima tekst en uitleg, deze keer in combinatie met Rijksmuseum, tentoonstelling Bourgeois. Gids wist veel te vertellen waardoor de beelden veel meer betekenis krijgen.

Beoordeeld op 9 juli 2019

Moederdag kado voor mijn 83 moeder, rondleiding op zaterdag, door een fantastische rondleidster, zij kon heel goed omgaan met de verschillen van kennisniveau in de groep en mijn moeder een echte kunst liefhebber heeft haar ook nog wat kunnen leren en dat pikte ze zo goed op dat mijn moeder het een van de beste rondleidsters vond die ze ooit gehad had in haar 12 x per jaar circa 40 jaar musea met rondleidingen bezoeken😀

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

We hadden een hele leuke rondleiding met uitleg. Ik heb - als leek zijnde- veel geleerd over moderne kunst!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik heb afgelopen zaterdag de instaprondleiding gedaan met mijn zus, ouders en opa. We hadden een ontzettend leuke gids die zo enthousiast was dat de tour een half uur langer duurde dan aangegeven. We hebben ervan genoten!