TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 22,40
Meer info
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Gezellige, comfortabele boottocht met heel vriendelijk personeel! Zeker een aanrader voor iedereen die Amsterdam bezoekt.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super ontspannen en chill. Gezellig met Eric en Lenny! Bedankt jongens! Mooi leuk en gezellig en ontspannen

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Wat een leuke vaartocht over de grachten van Amsterdam! Floating Amsterdam verzorgt dit uitstekend met gezelligheid voor jong en oud. Leuke tour met een zeer vriendelijke kapitein en hostess, beide zijn ze erg grappig, vriendelijk en hebben ze veel kennis. Wij adviseren u om dit ook eens te doen!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Floating Amsterdam zorgt voor een onvergetelijke gebeurtenis in je leven. Je wordt heel hartelijk ontvangen en een tip is om het VIP arrangement te pakken. Even lekker in de watten laten leggen terwijl je door onze prachtige hoofdstad rondgevaren wordt. Gewoon DOEN en genieten van het leven zou ik zeggen. En, als je dan een rondvaart wil maken stap dan niet in één van die saaie andere boten, maar neem een sloep van FLOATING AMSTERDAM!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019

super leuke rondvaart gehad met schipper Eric en super gezellige hostess. weten veel te vertellen over amsterdam, super leuke plekkies gezien in amsterdam, jaloersmakende uitzichten. is een abosulte aanrader.
mooie sloep, goed en bekwaam personeel

Datum van activiteit: juni 2019