Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fun!

Super ontspannen en chill. Gezellig met Eric en Lenny! Bedankt jongens! Mooi leuk en gezellig en ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
Dondersch
Zwolle, Nederland
via mobiele applicatie
Geweldig!

Wat een leuke vaartocht over de grachten van Amsterdam! Floating Amsterdam verzorgt dit uitstekend ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
cindymeijerkamphuis
Lees alle 320 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 22,57
vanaf US$ 17,78
vanaf US$ 16,93
vanaf US$ 15,24
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

We hadden vorig jaar tickets gekocht en deze waren ook tot vorig jaar geldig, wegens omstandigheden konden we ze niet verzilveren. Er was een ontzettende leuke aardige dame genaamd Belinda die ons verlenging heeft gegeven. Ze heeft ons zeer klantvriendelijk geholpen. We hebben genoten van de tocht we lagen letterlijk achterin de boot op heerlijke dikke kussens met een drankje in onze hand. Dankzij Belinda alsnog mogelijk gemaakt. Dank hiervoor.

Datum van activiteit: juni 2019
BelindaV262, Manager van Floating Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Heel graag gedaan. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Beoordeeld op 5 juni 2019

Online tickets gereserveerd voor 8 personen. Ontzettend charmante dame die alles perfect regelt via mail of telefoon. Boottocht was gezellig, interessante weetjes over Amsterdam. Vriendelijk personeel aan boord. Een uur op een boot mocht gerust nog langer geduurd hebben. Dikke pluim voor het volledig duim. Een echte aanrader.ge

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuke manier om Amsterdam vanaf het water te ontdekken. Heerlijk relaxt, goede service, mooi verhaal en bovenal gezellig. Extra compliment voor Belinda die alles perfect regelt en supersnel reageert!

Datum van activiteit: mei 2019
BelindaV262, Manager van Floating Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2019

Dankjewel! Fijn dat jullie genoten hebben. Groetjes, Belinda

Beoordeeld op 15 maart 2019

We hebben afgelopen januari heel erg genoten van onze boottocht samen met Jelmer en Jim. We hadden de tocht tijdens Amsterdam Light Festival en de jongens vertelde veel leuke dingen over de stad.

Terwijl we lekker Glühwein en chocolademelk achterover sloegen, kregen we via het water een hele leuke indruk van de stad. Daarnaast was het ook een erg leuk bootje.
Floating Amsterdam is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een leuke tocht door Amsterdam die anders is dan alle andere tochten in zo'n plastic toeristen boot.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Dim sum! Lekker en vlot. Soms geen idee wat ik bestelde maar alles lekker. Heel tof om bijv terug te lopen naar CS vanaf NEMO museum en dan daar even hapje doen. Na puber verdieping kon deze foto niet uitblijven...

Datum van activiteit: februari 2019