Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Helemaal top

Wat een ontzettend leuke manier om Amsterdam vanaf het water te ontdekken. Heerlijk relaxt, goede ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

jeannekew
via mobiele applicatie
Lees alle 292 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 18,17
vanaf US$ 19,08
Amsterdam City Canal Cruise
143 beoordelingen
vanaf US$ 16,35
vanaf US$ 23,85
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Dim sum! Lekker en vlot. Soms geen idee wat ik bestelde maar alles lekker. Heel tof om bijv terug te lopen naar CS vanaf NEMO museum en dan daar even hapje doen. Na puber verdieping kon deze foto niet uitblijven...

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Zalige rondvaart met lekkere hapjes en leuke verhalen over de stad. Een
Echte aanrader. Jim en René doen dit met passie en plezier.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 12 januari 2019

Kort samengevat, Top avond! Mooie bootjes en het personeel maakte het echt af! super gezellige mensen die veel wisten te vertellen over het Light Festival en zelf ook wel van een grapje hielden.

Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Heel leuke boottocht met vriendelijke kapitein Jim. Wij hadden een dag verkeerd geboekt en dat werd heel positief opgelost. Ook een leuke combinatie met brouwerij De Prael. De boot was kleinschalig en heel gezellig met een goede verzorging.

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Super gezellige crew die ook wat meer vertellen wat je ziet. Echt een aanrader als je je wat vrijer wilt voelen!