TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 22,40
Meer info
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Tijdens Amsterdam Light Festival zijn we met Floating Amsterdam de grachten door gegaan. Op een super vriendelijke en gezellige manier geholpen. Zowel bij het reserveren vooraf als tijdens de tocht zelf! Ook waren de verhalen leerzaam en op een leuke manier gebracht. Volgende keer gaan we zeker weer met jullie mee!

Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben een hele leuke, mooie en comfortabele rondvaart gehad ik deze boot. De mensen op de boot waren erg aardig! We hadden veel mazzel met het weer, wat heel fijn was. Zeker aan te raden.

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Geboekt via Sicial Deal, dit verliep helaas niet zoals de verwachting was, de maatschappij waarmee wij zouden varen was volgeboekt en zijn uiteindelijk bij Floating Amsterdam terecht gekomen. Belinda heeft zich erg voor ons ingezet om ons bij hun op de boot te krijgen.

Wij hebben een schitterende tocht gehad op zaterdag 8 december. Het personeel op de boot Samuel en Erik waren erg enthousiast en vertelden veel over de verlichting waar wij langs zijn gevaren.

Jullie zijn een topten waar de klanten in een hoog vaandel staan. Ik raad iedereen aan via Floating Amsterdam te boeken.

Beoordeeld op 7 december 2018

Een heel gezellige tocht tijdens het Amsterdam Light Festival begleid door Erik en de charmante italiaanse Giulia. Ongedwongene sfeer op het mooie blauwe boot en interessante informaties over Amsterdam en die prachtige Kunst installaties langs de canalen en grachten. Heel erg aantebevelen.
Trouwens ook perfecte organisatie tijdens het boeken. Bedankt!

Beoordeeld op 4 december 2018

Betaling via de website lukte om één of andere reden niet , maar na een mailtje naar de organisatie , antwoordde die direct dat ze onze 2 plaatsen vrijhielden op het afgesproken uur . Daar aangekomen goed onthaald en leuke plaats vooraan de boot mogen kiezen . Mooi zicht vanaf de boot (onder het fleecedeken) op het Amsterdam Light Festival op de grachten en met een lekker drankje in de hand . Ondertussen werd uitleg gegeven over de verlichte kunstwerken . Top bedrijfje en top mensen . Bedankt.