Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

1 beoordeling
vanaf US$ 21,73
Meer info
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Leuk om eens te varen in eigen stad zonder dat je gebruik hoeft te maken van de zogenaamde rondvaartboten.
Deze vaartocht is leuk om te doen.
Een zeer vriendelijke Amsterdamse schipper (Jim), die weet waarover hij praat als hij de toeristen aan boord verteld over de geschiedenis van Amsterdam.
De eerstvolgende keer dat ik vrienden uit een ander land ontvang, neem ik ze mee op deze toer.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Tijdens een dagje Amsterdam is dit een heerlijk moment ( bij goed weer). Reserveren via de website verliep prettig. Boot was mooi op tijd op de aangegeven plaats. We hadden geluk als eerste aan boord te mogen we konden heerlijk in de punt zitten/liggen. De informatie over hetgeen waar we langs voeren was haast niet te horen vanwege het vele geluid op het water. Voor mijn dochter ook wat lastiger omdat het in het Engels was.
Drankjes aan boord zijn wat hoger geprijsd ( zoals verwacht).
Wat ik wel vreemd vond; er was iemand aan boord die een tafel bij een restaurant wilde boeken. Hier hebben we dus aangelegd en hebben we zeker 10 minuten moeten wachten. Vind ik eigenlijk niet netjes ten opzichte van de rest van de boot.
Al met al voor ons wel een fijne excursie, zeker door het heerlijke weer!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Dagje Amsterdam, beetje cultuur gesnoven in t Rijksmuseum, gevolgd door een overheerlijke cruise door de grachten van onze hoofdstad.
Shell, onze gids, heeft de cruise van prachtig commentaar voorzien.
Echt een aanrader.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Na eerder al een keer vanaf het Rijksmuseum te hebben mee gevaren gisteren met mijn kinderen vanaf de Oudezijds met Bas en Nathalie. Dit is grotendeels weer een andere route. Beide keren doet de bemanning erg zijn best om de gasten op een relaxte manier te laten genieten van al het moois in onze hoofdstad. Dit is echt veel leuker dan op een traditionele rondvaartboot. Ga zo door mensen!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Was gister lekker met vrouwtje (zwanger) en ons zoontje wezen varen. Mooie ruime boot, lekkere kussens, een leuke route met goede informatie en een leuke crew!
Het was een volle boot maar desondanks hadden we genoeg ruimte! Amsterdam vanaf de grachten is een mooi zicht! Iets dat je zeker een keer (of meer) gezien moet hebben en met Floating Amsterdam ben je dan aan het goede adres!

Ook het reserveren ging top via een behulpzame en flexibele medewerker!

Datum van activiteit: augustus 2018