“Geweldige rondvaart in Amsterdam!!!!”
Beoordeling van Floating Amsterdam

Floating Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 9 van 142 Boottochten en watersporten in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Luxe individuele en private tours door de grachten van Amsterdam in een open sloep, met een caprio-kap voor regenachtige dagen. O.a. aan boord: food & drinks, verwarmde dekentjes, wifi en nog veel meer. Een Nederlands en Engels sprekende hostess en schipper vertellen leuke wetenswaardigheden over Amsterdam.
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop, Rolstoeltoegang
30 mei 2018 beoordeeld

Deze rondvaart mag je niet missen als je Amsterdam bezoekt. Hele luxe boten met erg vriendelijk personeel die je van alle gemakken voorziet. Als ik terug kom in Amsterdam wil ik dit zeker nog een keer gaan doen. Dank je wel Floating Amsterdam, ga zo door!!!!!!

21 februari 2018 beoordeeld

Een aantal weken geleden een fantastische rondvaart gedaan bij Floating Amsterdam en ik kan het aan iedereen aanbevelen. Een gezellige hostess en kapitein, lekker drankje en een prachtige boot. Top!

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige rondvaart! Prachtige boten en super leuk en vriendelijk personeel. Deze tocht mag je niet missen als je Amsterdam bezoekt.

17 september 2017 beoordeeld

Een rondvaart mocht niet ontbreken tijdens ons dagje Amsterdam. Achter Rijksmuseum zagen wij een sloep van Floating-Amsterdam liggen. Aan boord van de luxe boot werden wij niet alleen verrast door het uitgebreide assortiment aan drank/koffie/thee, maar ook door de schipper en hostess. Zij gaven ons een mooi beeld van historisch Amsterdam en een gevoel van "thuis op de bank" zitten. Door deze beleving werd het voor ons een "unforgettable canal tour". Zeker, als je nadenkt over de prijs/kwaliteit verhouding. Bedankt!

Bekijk meer beoordelingen
11 september 2017 beoordeeld

Prachtige tocht op een schitterende sloep gemaakt, de mensen op de boot waren super vriendelijk, professioneel en kundig!

Reizigers die Floating Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Floating Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!