“Pasta met truffel”

Geclassificeerd als nr. 1.178 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oude Pijp
Wijk: Oude Pijp
6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet veel mensen uit Amsterdam meer te vinden. Druk dus reserveren. Wij gaan vooral voor de pasta met truffel. Voorgerechten niet spannend.

Datum van bezoek: augustus 2018

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hoofdmenu was heerlijk! Over het voorgerecht valt te twisten. We bestelden met vier man 2 keer “de special” van het voorgerecht menu. Opzich lekker, alleen ontzettend weinig voor vier personen. Een paar plakjes vlees en 2 plakjes mozzarella. €30 moest dat kosten. Daarna de pasta besteld met truffel (die extra werd bijgerekend (€4 voor de zwarte truffel, €7,5 voor de witte). Toen het hoofdgerecht uiteindelijk arriveerde, werd de truffel apart geschaafd op het bord. Alleen werd hier niet de prijs per gram(!) bijverteld... Wij als gezelschap gingen er dus vanuit dat deze prijs al bij het hoofdgerecht inbegrepen was. Helaas niet dus. Over de rekening viel echter ook niet te discussiëren, des ondanks ons protest over de slecht ingelichte bediening.. helaas!

Datum van bezoek: november 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groepje gereserveerd. Leuk interieur Italiaanse bediening met mooie kaart.
Ook leuk is hoe ze bepaalde gerechten aan tafel met een grote parmenzaanse kaas klaarmaken.

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n 4en maandag gedineerd, bediening is vriendelijk en professioneel
Gerechten zoals brasaola en pasta door grote Parmazaan gehaald waren voortreffelijk. Wijnen van Gaja blijven van hoge kwaliteit. Echt een aanrader om hier te gaan dineren.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangen en naar onze tafel begeleid,
Personeel is goed toont interesse. Eten is ook heel goed wij hadden de pasta van het huis met zwarte truffel wat echt overheerlijk is! Een aanrader voor iedereen!
Al met al een leuke namiddag/avond gehad.

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!