“Heerlijke gerechten”

Geclassificeerd als nr. 1.178 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oude Pijp
Wijk: Oude Pijp
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groepje gereserveerd. Leuk interieur Italiaanse bediening met mooie kaart.
Ook leuk is hoe ze bepaalde gerechten aan tafel met een grote parmenzaanse kaas klaarmaken.

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n 4en maandag gedineerd, bediening is vriendelijk en professioneel
Gerechten zoals brasaola en pasta door grote Parmazaan gehaald waren voortreffelijk. Wijnen van Gaja blijven van hoge kwaliteit. Echt een aanrader om hier te gaan dineren.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangen en naar onze tafel begeleid,
Personeel is goed toont interesse. Eten is ook heel goed wij hadden de pasta van het huis met zwarte truffel wat echt overheerlijk is! Een aanrader voor iedereen!
Al met al een leuke namiddag/avond gehad.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en een leuke plek, maar de service was matig. We hadden om 18.30 geserverveerd en kwamen om 18.15 aan, dat vonden ze erg vroeg en ze keken raar aan. We waren met een grote groep en dranken en aten veel, maar nog waren ze niet aardig. Er werd nul keer gevraagd of we het lekker vonden of of we meer wilde drinken. Het eten was gelukkig wel erg lekker. Het merendeel van onze groep had de specialiteit, deze was erg lekker maar met een beetje groente erbij zou deze perfect zijn geweest. Wellicht dat ik nog een keer terug ga, maar niet voor de service.

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk gegeten met 16 man , voorgerecht gedeeld .. de prijs niet , moest 16 maal 15 euro afrekenen voor 4 plankjes worst en mozzarella wat vis en nog een paar andere dingen . Das echt 240 euro voor echt niks ..
Echt niet normaal . Ga er nooit meer naar toe !

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!