“Onder Italianen”

Geclassificeerd als nr. 1.178 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oude Pijp
Wijk: Oude Pijp
17 september 2018 beoordeeld

Vorige keer zo lekker gegeten dat we nog maar een keer reserveerden. Weer heerlijk vitello tonato gegeten en inslata caprese (maal 2 samen gedeeld met 6). En aansluitend de tagiolini parmagiano. De aardige heer in de bediening schroomde niet om even aan tafel te komen zitten. Prima!

Datum van bezoek: september 2018

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Anderhalf/twee jaar vaste gasten geweest bij Impero Romano. Maar deze keer was de service erg slecht! De wijnkaart werd nonchalant op een tweepersoons tafel gegooid, waarna de serveerder doorliep en wij er maar vanuit moesten gaan dat hij die tafel voor ons in gedachte had. Niet erg netjes, daarnaast waren wij met vier personen en niet met twee. Maar toen wij dit aangaven werden we uiteindelijk door een ander personeelslid aan een juiste tafel gezet. Niets aan de hand. Zoals altijd bestelden we de welbekende pasta met parmazaan en truffel, want daar zijn we zo gek op. Helaas smaakte de pasta erg vreemd en toen wij dit aan de serveerder uitlegde, ging hij fel erover in discussie dat het onmogelijk was dat de pasta anders smaakte. Ook toen ik vertelde dat we zeker al twintig van deze pasta’s hebben gegeten in het afgelopen anderhalf jaar, het kon volgens hem niet. Jammer, want discussie was nergens voor nodig. Erg spijtig dat deze avond op deze manier is verlopen en de vriendelijkheid zo drastisch achteruit is gegaan. Wij zullen in ieder geval onze pasta en tiramisu in het vervolg ergens anders gaan eten en niet meer naar Impero Romano toe gaan.

Datum van bezoek: september 2018
4 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden erg goede verhalen gehoord en gelezen en ik moet zeggen de locatie en de inrichting zijn prachtig maar het eten is OK maar zeker niet geweldig en de bediening zeer matig. Ik kreeg een halve fles witte wijn over mijn broek en het enige wat werd gezegd was "sorry"

Datum van bezoek: juli 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met veel verwachtingen ging ik met mijn moeder naar Impero Romano. Ik had er namelijk veel goede verhalen over gehoord! Het personeel was ongeïnteresseerd en best onvriendelijk. We namen beide de specialiteit pasta met parmezaanse kaas met truffel. Bij mij zat er echter een vlieg in mijn eten, erg onhygiënisch! We hadden het meteen aangegeven bij de ober en die vond het allemaal niet zo boeiend en gaf ons meer een gevoel van irritatie. Ik heb uiteindelijk een nieuwe pasta gekregen na 15 minuten, maar geen korting op het eten of op z’n minst een gratis drankje. Erg jammer dat het zo verliep want wij hadden ontzettend veel zin om bij Impero te komen eten!

Datum van bezoek: juli 2018
13 mei 2018 beoordeeld

Pasta uit de parmazaan was heerlijk! De geur van truffel hangt door het hele restaurant. Bediening kan even stuk beter, kregen weinig service, wijn elke keer zelf moeten inschenken bijvoorbeeld. Miste de limoncello op het einde.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!