“Bellissimo!!!!”

Geclassificeerd als nr. 1.863 van 5.004 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Westerpark
Wijk: Westerpark
13 september 2019 beoordeeld

Vanavond gegeten bij Primi op de Amstelveense weg.
Wouw wat een fantastisch restaurant!
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Als voorgerecht aten wij bavette tartare met een gepocheerd eitje. Geweldig verfijnd van smaak! Daarbij werd op het advies van de bediening een heerlijke rode wijn geserveerd. Daarna een heerlijke ravioli met garnalenbisque. In 1 woord: fantastisch! Alles vers en zelfbereid, hoge kwaliteit. Alle bediening is italiaans en werkt met grote passie!
Wij zijn zeer tevreden naar huis gegaan en komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: september 2019

4 februari 2018 beoordeeld

Geweldige welkome ontvangst door echte Italianen. Duidelijke en overzichtelijke menukaart. Direct bij ontvangst een fles kraanwater op tafel, zo zou het overal moeten gebeuren. Antipasti erg lekker en mooi verzorgd. Hoofdgerechten eveneens mooie presentatie en lekker. Waar echt wat aan gedaan moet worden is het geluid. Misschien gordijnen ophangen waardoor het minder rumoerig is. Je ziet dan ook niet de beslagen ramen. Al met al een geweldig restaurant om naar terug te gaan.

Datum van bezoek: februari 2018
5 december 2017 beoordeeld

We werden er zeer vriendelijk onthaald en bediend. Ons Italiaans diner was heerlijk. Het enige wat echt tegen viel was het vele lawaai. Op een bepaald moment verstonden we elkaar niet meer (tafel van 4).

Datum van bezoek: december 2017
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, leuke ambiance en super attente bediening. Echt Italiaanse gerechten en bediening, lekker aperitief en digestief van het huis! Komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2017
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week voor het eerst gegeten bij Primi en wat was het lekker en leuk! Het eten was erg goed net als de sfeer: Je waant je echt in Italië (verademing dat het ook echt Italianen zijn) en ze zijn er ontzettend vriendelijk en leuk! We hebben met z'n 3-en van alles geprobeerd en alles was even lekker. Van de cocktails hebben we de amaretto sour gehad, aanrader!! Kortom, een aanwinst in de stad die we iedereen kunnen aanbevelen en we komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Primi bar & cucina bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Primi bar & cucina geweest? Deel je ervaringen!