Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 176
Expedia.com
US$ 164
Word beloond met One Key
Priceline
US$ 160
Hotels.comUS$ 164
Trip.comUS$ 190
Destinia.comUS$ 193
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.540)
Beoordelingen filteren
1.540 resultaten
Waardering van reizigers
1.003
329
93
58
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.003
329
93
58
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
20 - 25 van 1.540 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2023

Prima verblijf gehad. Niks op aan te merken. Handig voor een bezoek aan de arena en de stad, ligt er dan mooi tussenin.
Alles netjes en luxe uitstraling. Fietsverhuur extra handige service en er was voldoende parkeerplek.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank rianneschuldink
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
VDV Marketing, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Beste Rianne,

Wat een geweldige feedback, bedankt hiervoor!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van de service van het personeel en de rest van het hotel!
Daar doen wij het allemaal voor.

Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen in ons hotel.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Lucy, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2023

we hebben een zeer leuk verblijf gehad in Van der Valk.
maar toch is er het een en ander nodig om eigenlijk 5* te krijgen
het gevoel om aan een industrie terrein te zitten is zeer groot, weinig groen
het ontbijt is uitmuntend lekker, zoals het bij alle vandervalk hotels is hé
meer dan inorde dus
het diner, want deze keer hadden we een arrangement geboekt, viel wat tegen
je kreeg een kaartje en daaruit moest je kiezen,...
jach krappe keuze, mijn man koos snitzel, terwijl we dat thuis zelden eten,...
De goesting om de volgende avond terug te komen, de moed zat ons in de schoenen
ik vroeg aan de ober of ik mits bijbetaling natuurlijk een gerecht van de kaart mocht kiezen en ze zei dat dit geen enkel probleem is. Ze was zeer vriendelijk!!!
Dus kwam de ober met 2 zeer grote, kaarten af, met 2 bladen erin van 3mm dik
dezelfde gerechten stonden erop als dat blaadje maar een steak en een andere soort steak vervolledigen de kaart
ik moet wel zeggen we hebben zeker niet slecht gegeten!Het was lekker
waarschijnlijk omdat wij belgen meer gewoon zijn zeker

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank chris en fabien... h
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
VDV Marketing, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Beste Chris en Fabien,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het ontbijtbuffet en de rest van het hotel!

Daarnaast wil ik u graag bedanken voor de uitvoerige feedback. Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met het arrangementenmenu.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Lucy, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2023

Voor €300 een kamer geboekt. Na lange tijd eindelijk een weekend weg. Waren verkeerd geïnformeerd over de kamer dus twee aparte bedden. Ook was het duur voor wat je kreeg. Heel schoon, fijne douche en dichtbij de ziggo dome/arena.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank p0496
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
VDV Marketing, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback achter te laten.

Wij verontschuldigen ons oprecht voor het feit dat uw verblijf in ons hotel niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zullen onze verantwoordelijke manager op de hoogte brengen van uw opmerking over de miscommunicatie. Hopelijk was de rest van uw ervaring met het hotel alleen maar positief!

Het is voor ons erg belangrijk om een hoog serviceniveau aan onze gasten te kunnen bieden. En met uw feedback kunnen we onze service nog verder verbeteren.

We hopen dat wij u binnenkort weer mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Lucy, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2023

Hotel is goed, de plek tussen halflege kantoorgebouwen niet.
Personeel vriendelijk, kamer is wat je van een nieuw Van der Valk-hotel verwacht. Het is wel wat gehorig. Uitzicht kamer is niet erg verheffend om eerder genoemde redenen.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank jvangelderen4
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
VDV Marketing, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2023

Beste gast,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Daarnaast wil ik u graag bedanken voor de uitvoerige feedback. Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen over het geluidsoverlast naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Lucy, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2023

We werden vriendelijk ontvangen bij het inchecken en alles werd duidelijk uitgelegd. Bij aankomst van onze kamer waren we verrast hoe mooi deze was, schoon en een prachtig uitzicht hadden op het mooie Amsterdam! We hebben gebruik gemaakt Welness en alleen al van de uitstraling kom je tot rust. We hebben ook gegeten in het restaurant. Voldoende keuze op de kaart en het eten is een een woord top! Eigenlijk heeft van der Valk ons nog nooit teleurgesteld :) Tot ziens!

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank yannick28jr
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
VDV Marketing, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2023

Beste Yannick,

Wat een geweldige feedback, bedankt hiervoor!
Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van de service van het personeel, de wellness ruimte, het verblijf in uw kamer en de rest van het hotel!
Daar doen wij het allemaal voor.

Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen in ons hotel.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Lucy, Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken