27 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 126
TraveluroUS$ 174
Beoordeeld op 23 mei 2022

Lokatie top , snel in centrum met de metro ,
Gratis parkeren in het weekend , enige min punt douche kop hangt veels te hoog niet over nagedacht dat 40% dames hun haar droog willen houden onder de douche Zeker mooi gefohned haar wil je niet nat hebben , maar laag douche vanaf de schouders is onmogelijk .. verder alles geweldig

Datum van verblijf: mei 2022
VDV Marketing, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Suzan,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Daarnaast wil ik u graag bedanken voor de uitvoerige feedback. Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Met vriendelijk groet,

Beoordeeld op 20 mei 2022

Leuke uitvalsbasis om met de fiets Amsterdam te ontdekken. Tijdens een mindere dag is de wellness een aanrader. Uitgebreid ontbijt en ruime kamers, ondanks de iets hogere prijsklasse, is en blijft het een aanrader.

Beste Filip,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen. Wat ontzetten fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 19 mei 2022

De bedden waren smerig zowel in de eerste als in de tweede gelijkwaardige kamer. Aan de zijkant van de bedden zaten vlekken vermoedelijk van gemorste drank en bij de andere vermoedelijk sperma. Uiteindelijk tegen 0:100 uur opgelost door een naar verwachting schoon bed. Dit dankzij de nachtportier. Doordat het laat werd, werd daarmee ook onze volgende dag bepaald wat haast gaf in opstaan, ontbijten en uitchecken. Ondanks toezeggingen dat de manager zou bellen, tot op heden niets vernomen. Dat is de reden van deze ongezouten feedback. Het vertrouwen in het bedrijf van de Valk heeft een flinke deuk opgelopen.

Beste gast,

Beoordeeld op 19 mei 2022

Net hotel, vriendelijk personeel. Snelle reactie per mail. Super uitzicht. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie kamer, heerlijk geslapen. Verzorgt personeel en vriendelijk onthaal. Super parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: april 2022
VDV Marketing, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2022

Beste Bieneke,

Beoordeeld op 7 mei 2022

Moderne uitstraling. Parkeermogelijkheid garage (betaald), OV op 6min lopen. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet, leuke bar. Goed hotel voor een bezoek aan evenementen in bijv. Arena, Ziggo, Afas enz. En een bezoek aan het centrum van Amsterdam.

Antwoord van management:Gereageerd op 10 mei 2022

Beste gast,