22 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
PricelineUS$ 135
TravelocityUS$ 132
TraveluroUS$ 160
Agoda.comUS$ 197
Beoordeeld op 20 mei 2022

Leuke uitvalsbasis om met de fiets Amsterdam te ontdekken. Tijdens een mindere dag is de wellness een aanrader. Uitgebreid ontbijt en ruime kamers, ondanks de iets hogere prijsklasse, is en blijft het een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2022
VDV Marketing, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Beste Filip,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen. Wat ontzetten fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 19 mei 2022

De bedden waren smerig zowel in de eerste als in de tweede gelijkwaardige kamer. Aan de zijkant van de bedden zaten vlekken vermoedelijk van gemorste drank en bij de andere vermoedelijk sperma. Uiteindelijk tegen 0:100 uur opgelost door een naar verwachting schoon bed. Dit dankzij de nachtportier. Doordat het laat werd, werd daarmee ook onze volgende dag bepaald wat haast gaf in opstaan, ontbijten en uitchecken. Ondanks toezeggingen dat de manager zou bellen, tot op heden niets vernomen. Dat is de reden van deze ongezouten feedback. Het vertrouwen in het bedrijf van de Valk heeft een flinke deuk opgelopen.

Beste gast,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.

Daarnaast wil ik u graag bedanken voor de uitvoerige feedback. Uiteraard communiceer ik uw opmerkingen naar de betreffende manager, onze excuses hiervoor.

Beoordeeld op 19 mei 2022

Net hotel, vriendelijk personeel. Snelle reactie per mail. Super uitzicht. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie kamer, heerlijk geslapen. Verzorgt personeel en vriendelijk onthaal. Super parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: april 2022
VDV Marketing, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Amsterdam - Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2022

Beste Bieneke,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Beoordeeld op 7 mei 2022

Moderne uitstraling. Parkeermogelijkheid garage (betaald), OV op 6min lopen. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet, leuke bar. Goed hotel voor een bezoek aan evenementen in bijv. Arena, Ziggo, Afas enz. En een bezoek aan het centrum van Amsterdam.

Antwoord van management:Gereageerd op 10 mei 2022

Beste gast,

Beoordeeld op 23 april 2022

Uitstekend hotel. Ik ben heel blij met mijn verblijf. Prijs- kwaliteit is de beste in Amsterdam omgeving. Hotel faciliteiten zijn ook prima net zoals altijd bij van der Valk hotel netwerk. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde alleen