TravelocityUS$ 120
TripadvisorUS$ 120
Trip.comUS$ 132
Beoordeeld op 7 mei 2022

Moderne uitstraling. Parkeermogelijkheid garage (betaald), OV op 6min lopen. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet, leuke bar. Goed hotel voor een bezoek aan evenementen in bijv. Arena, Ziggo, Afas enz. En een bezoek aan het centrum van Amsterdam.

Datum van verblijf: mei 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 10 mei 2022

Beste gast,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaringen.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Beoordeeld op 23 april 2022

Uitstekend hotel. Ik ben heel blij met mijn verblijf. Prijs- kwaliteit is de beste in Amsterdam omgeving. Hotel faciliteiten zijn ook prima net zoals altijd bij van der Valk hotel netwerk. Zeker een aanrader.

• Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 25 april 2022

Beste Gast,

Beoordeeld op 11 april 2022

Genoten van een zakelijk verblijf! Prachtige kamers, goed schoongemaakt en service aan de balie en restaurant waren top. Enige tip is als je pizza bestelt om op je kamer te eten vraag even om bestek en servet. Pizza was heerlijk! Ook de parkeergarage keurig. En een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met voor iedereen iets. Kortom aanrader

• Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 11 april 2022

Beste Marjolein,

Beoordeeld op 9 april 2022

Van der Valk top zoals altijd.
Reeds jaren lang een topper.
Als ik denk waar slapen we in Nederland dan is dit de standaard.
Altijd mooie kamers, vlotte service en goed van eten.
Een reputatie die ze al jaren hoog houden.
Top !

Antwoord van management:Gereageerd op 11 april 2022

Beste Gast,

Beoordeeld op 5 april 2022

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Er zijn veel faciliteiten (welness, restaurant etc). Goed en uitgebreid ontbijt.
Je merkt dat het populair is onder zakenmensen, locatie is toegankelijk met eigen parkeergelegenheid en je bent zo in hartje Amsterdam.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd op 6 april 2022

Beste gast,

Wat een geweldige feedback, bedankt hiervoor!
Ontzettend fijn dat u zo genoten heeft van het hotel!

Graag tot ziens!