TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag een dinerbuffet genoten in het kader van ons verenigingsfeest. Keurig verzorgd, vriendelijk personeel en lekker gegeten - met o.a door de koks à la minute bereidde gerechten - en uitstekende wijnen, wat wil je nog meer.

Datum van verblijf: september 2019
Beau_ValkAmsterdam, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijne avond heeft gehad bij Van der Valk Amsterdam-Amstel.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan ons brengen, dan staan wij weer graag voor u klaar!

Beau (Guest Relations)

Beoordeeld op 6 september 2019

geen bijzonderheden. Ik kom altijd middernacht aan en dan is er iemand bij de balie.Dat is zeer fijn. helaas ontbijt ik zeer simpel, maar ik zou uitgebreid gebruik kunnen maken. Ik vertrek weer vroeg.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,

Wat een geweldige review, bedankt hiervoor!
Ontzettend fijn dat u optimaal gebruik kan maken van deze service!

Heel graag tot ziens!

Beau (Guest Relations)

Beoordeeld op 3 september 2019

We hebben erg genoten van ons verblijf. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Welness was zeer aangenaam en zag er goed en netjes uit.
Ontbijtbuffet was iets minder. Aantal dingen lag waarschijnlijk al een tijdje en was droog.

Datum van verblijf: augustus 2019
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Beste Jessica,

Ontzettend fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Ik ga uw opmerking met betrekking tot het ontbijtbuffet doorgeven aan onze chefkok, mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Aangenaam verblijf. Mooi gebouw, goeie service, lekker en ruim ontbijt. Het hotel ligt redelijk ver van het centrum, maar er is een metro station binnen wandelafstand. Aangenaam verrast door de wellness, bestaande uit zwembad, sauna, stoombad, infraroodschommel, ijsscrub, ...

Datum van verblijf: augustus 2019
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste gast,

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 27 augustus 2019

mooi en net hotel , mooie bar en een zeer goed ontbijt.
Kennismakingsarrangement is een aanrader.
Ondergrondse parking was gratis en heel gemakkelijk.
Dichtbij de Metro
Klein minpuntje , lawaai maandagmorgenvroeg van afbraakwerken gebouw rechtover.

Datum van verblijf: augustus 2019
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden! Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren door bouwwerkzaamheden naast het hotel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!