Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Amsterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (585)
Beoordelingen filteren
585 resultaten
Waardering van reizigers
380
141
30
21
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
380
141
30
21
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 585 beoordelingen
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag een dinerbuffet genoten in het kader van ons verenigingsfeest. Keurig verzorgd, vriendelijk personeel en lekker gegeten - met o.a door de koks à la minute bereidde gerechten - en uitstekende wijnen, wat wil je nog meer.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank isnels2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beau_ValkAmsterdam, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijne avond heeft gehad bij Van der Valk Amsterdam-Amstel.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan ons brengen, dan staan wij weer graag voor u klaar!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2019

geen bijzonderheden. Ik kom altijd middernacht aan en dan is er iemand bij de balie.Dat is zeer fijn. helaas ontbijt ik zeer simpel, maar ik zou uitgebreid gebruik kunnen maken. Ik vertrek weer vroeg.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank nittertpostema
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beau_ValkAmsterdam, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste gast,

Wat een geweldige review, bedankt hiervoor!
Ontzettend fijn dat u optimaal gebruik kan maken van deze service!

Heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,
Beau (Guest Relations)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2019

We hebben erg genoten van ons verblijf. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Welness was zeer aangenaam en zag er goed en netjes uit.
Ontbijtbuffet was iets minder. Aantal dingen lag waarschijnlijk al een tijdje en was droog.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Jessicavana
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Beste Jessica,

Ontzettend fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel!

Ik ga uw opmerking met betrekking tot het ontbijtbuffet doorgeven aan onze chefkok, mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Jozien (Guest Relations)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Aangenaam verblijf. Mooi gebouw, goeie service, lekker en ruim ontbijt. Het hotel ligt redelijk ver van het centrum, maar er is een metro station binnen wandelafstand. Aangenaam verrast door de wellness, bestaande uit zwembad, sauna, stoombad, infraroodschommel, ijsscrub, ...

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank InneMat
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden! Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Jozien (Guest Relations)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2019

mooi en net hotel , mooie bar en een zeer goed ontbijt.
Kennismakingsarrangement is een aanrader.
Ondergrondse parking was gratis en heel gemakkelijk.
Dichtbij de Metro
Klein minpuntje , lawaai maandagmorgenvroeg van afbraakwerken gebouw rechtover.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank stoffelaar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden! Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren door bouwwerkzaamheden naast het hotel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,
Jozien (Guest Relations)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken