TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 2.189 van 5.009 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
14 september 2019 beoordeeld

Op vervelende manier in de problemen gekomen doordat afspraken mbt een gemaakte boeking voor 25 personen niet werden nagekomen!! Laat een zeer onbetrouwbare en ongastvrije indruk achter.

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eerste bezoek, maar zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was echt erg lekker. Ik ben vegetariër en ook daarvoor keuze zat. Bediening is super en gezellig. Neemt echt de tijd voor je als je iets aparts wil.
Hopelijk is binnenkort al het vlees geheel biologisch.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden ‘weer’ heerlijk gegeten. Elk gerecht mooi geserveerd met een eigen fantasievolle en delicate smaak.
Met als bonus de aardige bediening!!

Datum van bezoek: augustus 2019
25 mei 2019 beoordeeld

Van de week gegeten bij DVMDB; helaas was er weinig personeel waardoor datgene wat wij kregen ver beneden peil was: bloemkool tempura bleek een stukje half gare bloemkool te zijn; zeker niet gefrituurd met een tempura beslag. De bloemkool was deels bedekt met een romig kokossausje. Ook de rest van de gerechten voldeed niet aan onze verwachtingen.

Datum van bezoek: mei 2019
16 april 2019 beoordeeld

Heerlijk eten, fijne cocktails, topbediening.
We zijn met ons vieren al in veel restaurants geweest, maar naast het heerlijke eten is de extra attractie van De vrouw met baard de bediening en de sfeer. Het is gewoon heel erg gezellig en de mensen zijn hartelijk en aardig. En probeer ook het kaasplankje. Dat was ook een bijzonder lekkere ervaring.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die De Vrouw met de Baard bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Vrouw met de Baard geweest? Deel je ervaringen!