“Verwennerij”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wát hebben wij een ontzettend leuke, maar vooral heerlijke avond gehad bij Vinkeles. Eten is geweldig, bijzondere combinaties en prachtig opgemaakt. Bediening is heel goed en attent, maar niet te overdreven. We voelden ons heel erg op ons gemak en hebben een top avond gehad. Ook het taartje dat ze als verrassing hadden geregeld omdat we wat te vieren hadden droeg bij aan een avond om niet snel te vergeten. Aanrader!

René B, Manager van Vinkeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017

Beste RoelK227

Hartlijk dank voor uw mooie woorden op deze website.
Het is een van de mooiste complimenten wanneer gasten zich lekker op hun gemak voelen, fijn dat u dit met ons deelt!

De hartelijke groeten en graag tot ziens,

Jouke Veenstra

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Vinkeles
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Dylan hotel is het sterrenrestaurant Vinkeles gevestigd. Dit intieme restaurant heeft een zeer prettige sfeer en uitstekende akoestiek. Ondanks de kleine ruimte heb je veel privacy. De bediening is zeer professioneel zonder dat het bedacht voelt. Een grapje en praatje, ze nemen de tijd voor je. Maken je verblijf tot een onvergetelijke moment.
Dan het eten, Tsja wat moet ik hierover schrijven. Alles klopt, de smaak, de presentatie, het is echt van topniveau.
Wil je op een bijzondere plek in Amsterdam dineren, ga naar Vinkeles.
Reserveren is noodzakelijk.
Veel plezier!

René B, Manager van Vinkeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Geachte Patrick v,

Hartelijk dank voor je tijd om zo mooie uitgebreide recensie met ons te delen. Super fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben van alle aspecten van ons restaurant. We kijken er naar uit jullie weer te verwelkomen als het moment daar is. Nogmaals dank en hartelijke groet voor allemaal,

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk dineren op een prachtlocatie. In de oude bakkerij van het regentenhuis genoten van een heerlijk 8-gangen menu. Ook verkrijgbaar als groentenmenu.
Alles even fantastisch.
Gecombineerd met prachtige wijnen uit de bourgogne, kan deze avond niet meer stuk.
Aanrader.

Geachte Raymie,

Hartelijk dank voor het delen van uw zeer positieve ervaring over ons, dit wordt zeer gewaardeerd en maakt ons trots en blij. Bovenal zijn we verheugd dat we u op onze wijze zo hebben kunnen laten genieten. Heel graag tot snel ziens en hartelijke groet,

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op veel plaatsen in Amsterdam gegeten, maar nergens beter dan hier. Oogstrelende ambiance, professionele ongedwongen bediening en verrassende topgerechten. Je staat als gast centraal, totale verwennerij.

Geachte Essiefine,

Hartelijk dank voor uw tijd om ons deze mooie beoordeling te laten lezen, wat een plezier om dit terug te zien. We zijn allemaal verheugd dat u de ervaring heeft genoten zoals we dat graag illen overbrengen. Graag tot snel ziens en hartelijke groet,

14 juni 2017 beoordeeld

In een prachtig pand aan de Keizersgracht hebben we geweldig gegeten met een bijpassend wijn arrengement

René B, Manager van Vinkeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2017

Geachte heer Cees M,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn te lezen dat u er zo van genoten heeft.

Graag tot ziens,

Casper Westerveld

Reizigers die Vinkeles bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Vinkeles geweest? Deel je ervaringen!