“Wat goed!”

Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
4 februari 2017 beoordeeld

Aan de hand van de hoge beoordelingen hier terecht gekomen. Maar wat was het goed zeg! Zeker voor herhaling vatbaar

René B, Manager van Vinkeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Beste Gast,

We vinden het fijn om te lezen dat u zo genoten heeft en dat wij de aanbevelingen op TripAdvisor voor u mochten waarmaken.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Casper
Maitre-D

Schrijf een beoordeling

2 februari 2017 beoordeeld

ik heb heerlijk gegeten in een prachtige plek, had ik niet zo verwacht, de bedinning is erg vriendelijk en ongedrongen, echt een aanrader.

Beste Gast,

Hartelijke bedankt voor uw mooie woorden. Het is een plezier om te lezen dat u zo heeft genoten van uw diner in Vinkeles.

We kijken er naar uit om u snel weer te mogen ontvangen.

Casper
Maitre-D

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel netjes niet even voor een hapje. Wel echt geweldige menu kaart met heel veel lekkers. Is wel wat aan de prijs.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten met een zeer leuke en professionele bediening. We konden lekker lang natafelen. Een aanrader

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De parel amuse is werkelijk uitzonderlijk... gerechten heel mooi opgediend en perfect in balans. Wijnen heerlijk service eveneens. Het pand en de inrichting completeren het geheel. Echt genoten van St. Jacob vruchten, duif, ree en kaas. Voor speciale gelegenheid is dit mooie lokatie.

Reizigers die Vinkeles bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Vinkeles geweest? Deel je ervaringen!