“Excellent”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel netjes niet even voor een hapje. Wel echt geweldige menu kaart met heel veel lekkers. Is wel wat aan de prijs.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten met een zeer leuke en professionele bediening. We konden lekker lang natafelen. Een aanrader

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De parel amuse is werkelijk uitzonderlijk... gerechten heel mooi opgediend en perfect in balans. Wijnen heerlijk service eveneens. Het pand en de inrichting completeren het geheel. Echt genoten van St. Jacob vruchten, duif, ree en kaas. Voor speciale gelegenheid is dit mooie lokatie.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier het afscheid van mijn oude leermeester mogen gevierd.
Wij hadden een menu-arrangement welke fantastisch is bevallen! Heerlijke pure smaken en bijpassende wijnen in een adembenemend pand in hartje Amsterdam. Een echte aanrader!

20 november 2016 beoordeeld

Prachtige gerechten, zeer goede bijpassende wijnen en een geweldige ambiance. De gouden oester met Gin Tonic is een aanrader! Zowel zakelijk als privé een goede keuze.

Reizigers die Vinkeles bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Vinkeles geweest? Deel je ervaringen!