“Fantastisch gegeten in een super ambiance”
Beoordeling van Vinkeles

Vinkeles
Geclassificeerd als nr. 5 van 4.099 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier het afscheid van mijn oude leermeester mogen gevierd.
Wij hadden een menu-arrangement welke fantastisch is bevallen! Heerlijke pure smaken en bijpassende wijnen in een adembenemend pand in hartje Amsterdam. Een echte aanrader!

Schrijf een beoordeling

20 november 2016 beoordeeld

Prachtige gerechten, zeer goede bijpassende wijnen en een geweldige ambiance. De gouden oester met Gin Tonic is een aanrader! Zowel zakelijk als privé een goede keuze.

15 november 2016 beoordeeld

Chique hotel met ster. Gastvrije ontvangst nadat je via een mooi hek de binnenplaats op bent gelopen.
Aperitief aan de bar, waar mooie cocktails worden gemaakt.

Langs de bar aan het einde van de ruimte is een trap naar beneden naar het restaurant. Niet al te grote ruimte met 12 tafels met de deuren van de oude bakkersovens langs de wand.
Bediening is erg gastvrij en straalt uit dat ze alle willen doen om het je naar de zin te maken. Prima 5 gangen menu gegeten met mooi amuses. Bijbehorende wijnen waren ook uitstekend.
Eten was heerlijk maar stevig aan de prijs. Prijs/kwaliteit daarom net in verhouding. Bediening was het sterkste punt. Liep zelfs mee terug langs de bar om het toilet te wijzen, omdat dit anders slecht te vinden.is. Aanrader qua eten, drinken en bediening maar eigenlijk net iets te stevig aan de prijs voor de eter uit Nederland.

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben verwend en snel verveeld. Ik heb in Amsterdam in duizend restaurants gegeten (ik overdrijf dus ook nogal graag). Maar zonder enige terughoudendheid zeg ik je: ga! Het is in alle opzichten fenomenaal.

René B, General Manager van Vinkeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Hartelijk dank voor de geweldige woorden.
Het is plezierig om te lezen dat u een "fenomenale" ervaring heeft gehad!
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen,
Het Vinkeles Team

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik waren door het Dylan hotel uitgenodigd voor een 5 gangen menu met alles erop en eraan, als dank omdat we het huwelijk hier hadden gevierd. We zijn waanzinnig in de watten gelegd! De bediening was heel aardig aan benaderbaar, de wijnen waren fijn en het eten was fantastisch en perfect in balans: heerlijke smaken en geen over de top aanpak. We hebben een topavond gehad en gaan zeker nog eens terugkomen!

René B, General Manager van Vinkeles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Het is plezierig om te lezen dat jullie wederom genoten hebben van The Dylan, dit keer in ons Restaurant Vinkeles.
We zien er naar uit om u en uw vrouw nogmaals te mogen verwelkomen!
Het Vinkeles Team

Reizigers die Vinkeles bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Vinkeles geweest? Deel je ervaringen!