4 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 127
ZenHotels.comUS$ 141
Beoordeeld op 21 mei 2022 via mobiele applicatie

Vreselijk hotel. Inchecken gaat al waardeloos. Lang en onpersoonlijke behandeling alsof je crimineel bent. Kamer is al bezet. Daarna weer terug om vervolgens weer dezelfde onvriendelijk incheck procedure te moeten volgen. Indruk is dat ook de inboedel hotel zijn beste tijd heeft gehad door overbezetting

Kamertip: Qua ligging prima hotel, als je niet in Amsterdam zelf wil verblijven maar er wel snel wil zijn
Datum van verblijf: mei 2022
Özgen Saginc, General Manager van Park Inn by Radisson Amsterdam City West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2022

Dear Meander,

Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Park Inn by Radisson Amsterdam City West.

I am disappointed to read your comments regarding our reception team, particularly as our friendly and attentive service often receives the most praise from our guests. I am sorry this was not your experience and will be sure to address this with the relevant team members.

I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.

Kind regards,

Özgen Saginc

General Manager
Park Inn by Radisson Amsterdam City West

Beoordeeld op 19 mei 2022

Bij inchecken ten eerste klopte de prijs niet, ik had van de voren extras aangegeven maar dit zou niet meer in totaal dan 345 hebben moeten nedragen alleen het bedroeg 360 bijna achteraf, dit is totaal.niet gecommuniceerd ook niet waarom de prijs uiteenloopt van de boeking. Daarbij verder kregen we eerst een vieze niet opgemaakte kamer.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 4 mei 2022

Top verblijf en heel goed eten, mensen waren ook heel aardig. Locatie was ook perfect. Alles was heel schoon en netjes. Wij zouden dit hotel zo weer boeken en iedereen aanraden. Ook voor gezinnen is dit een prima hotel, een echte aanrader dus.

Beoordeeld op 2 mei 2022

zeer goed. alleen toen ik in de ochtend rond 06:00 het hotel ging verlaten was een deel van de lobby links bij binnenkomst een bende. Er lagen diverse lege fleesen bier waaronder een kapotte fles en lege dozen pizza etc.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 mei 2022

De vloerbedekking op de kamer was echt goor en zat vol met vlekken. De badkamer was schoon maar stonk echt naar riool en dat is natuurlijk echt niet chill. Verder is het echt een prima hotel en het ziet er goed uit maar deze punten waren wel echt jammer.