“Overpriced!”
Beoordeling van FC Hyena

FC Hyena
Geclassificeerd als nr. 2.905 van 4.521 Restaurants in Amsterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bioscoop maar veel te duur eten. Voor een kwart bloemkool met wat saus 9,50! Ook 1 sardientje met 7 schijfjes aardappel; 16,50! Nou ja jammer voor verder een sympathieke tent en dito bediening.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat de ambiance en de menukaart je niet om de tuin leiden. De kaart bestaat uit allemaal gerechten tussen de 8 en 20 euro, maar het zijn eigenlijk allemaal onderdelen van wat je normaal in één gerecht krijgt.
Bij de sardines van 16 euro krijg je anderhalve sardine en meer niet.
Je moet er nog een of twee dingen bij bestellen, waardoor je al snel boven de 30 euro zit.
Op zich heel lekker gegeten, maar voor die maaltijd betaal je elders de helft.
Voortaan alleen film kijken en ergens anders eten.

13 december 2017 beoordeeld

Lekker naar de bioscoop zonder irritante krakende chips/popcorn etc... Gewoon je biertje in glas naar binnen, Loveseats die je zelf een beetje kunt samenstellen en... (Wellicht klink ik nu als een snob.) Normaal publiek! Dus heb je tijd en hecht je minder waarde aan 3d max en dolby hidden Sound Systems dan zit je hier letterlijk helemaal goed!

Het eten is ook goed, Anders... maar goed.

20 oktober 2017 beoordeeld

Helaas heb ik niet zo'n goede ervaring. Ik ging vandaag een wijntje drinken met 2 vriendinnen. Het meisje dat ons hielp was een beetje chaotisch en raadde ons de oranje wijn aan. Ik vroeg waar deze wijn vandaan kwam, ze zei Frankrijk en later Spanje en het kwam bij mij over alsof ze het over limonade had. Mijn vriendin wilde rode wijn en het meisje kwam met 2 flessen waarbij ze zei dat ze niet wist of ze lekker waren omdat ze nieuw waren. De wijnen waren beide niet goed. We kregen weer een nieuwe. We namen als voorgerecht brood boter en augurk. Jawel een echte halve augurk. We hadden een leuke avond, toen we gingen afrekenen bleek dat de oranje wijn 7,- euro per glas was. Ik maakte er een opmerking over en de bediening vertelde dat de wijnen bij FC Hyena heel bijzonder waren en niet onder de 5 euro per glas. Hmm ik dacht dit dit een pretentieloze plek was, met een gezellige sfeer waar je goede films kon kijken maar de prijzen waren zeker met pretentie. Het eten niet en de bediening, vooral deze dame was zo nonchalant.

6 oktober 2017 beoordeeld

Met een groep collega's in de FC Hyena wezen eten. Leuk idee om allerlei kleine hapjes te combineren. Alle gerechten waren heel goed en ook de drankjes, bier en wijn, waren uitstekend.

Reizigers die FC Hyena bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In FC Hyena geweest? Deel je ervaringen!