“Verschrikkelijke tent”
Beoordeling van Kyoto Sushi CS

Kyoto Sushi CS
Geclassificeerd als nr. 3.420 van 4.658 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Beschrijving: Geniet dagelijks van de Japanse keuken, gezond, smaakvol, afwisselend en betaalbaar!
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De service was ontzettend slecht. Wachttijd vanaf binnenkomt tot eerste bestelling was 20 min. Er werd niks aan ons gevraagd. Het personeel stond bij elkaar en onze tafel werd meerdere keren gepasseerd en bekeken maar alsnog kwam er niemand naar ons toe. Heb overal om moeten vragen. Kreeg geen glazen bij drankjes, en dat na 10 min wachten op het drankje.
Het eten was zeer matig. Heb meerdere keren gerechten teruggestuurd, maar het kon niet baten. De ingredienten waren helaas van slechte kwaliteit.
Zou het niemand aanraden.

Datum van bezoek: december 2018

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maand hier gegeten met vrienden. Het duurde een tijdje voordat we de kaart kregen en al helemaal wanneer we konden bestellen. De bediening had weinig attentie en stond meer met z’n allen bij elkaar. Het eten kwam langzaam aan tafel. We moesten snel vertrekken dus had ik mijn lunch (pokebowl) in 5 minuten naar binnen moeten werken.

Datum van bezoek: oktober 2018
25 oktober 2018 beoordeeld

Zonder reservering toch plek voor twee uurtjes 'all you can eat' in het drukke restaurant op zaterdagavond, inclusief sashimi en een drankje. Over het algemeen zakelijke engelstalige bediening. De sushi en andere gerechten overheerlijk na een dagje slenteren in Amsterdam.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoek een plekje bij het raam met uitzicht op het IJ. Goede en snelle bediening. De garnalen en gegrilde zalm zijn lekker. Dit is mijn favoriete sushi & grill ( all you can eat restaurant ). Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2018
4 augustus 2018 beoordeeld

Te slecht voor voorden. Ten eerste is het interieur versleten en was het bankje verzakt. De communicatie is slecht tussen het personeel, waardoor je soms eindeloos op je gerecht moet wachten en soms het verkeerde krijgt. Het eten is vet en zout. Helaas ben ik er ziek van geworden, opgeblazen gevoel en diarree.

Waarschuwing: sla dit restaurant over. Het is onhygiënisch en je betaald te veel voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Kyoto Sushi CS bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Kyoto Sushi CS geweest? Deel je ervaringen!