“Toptent”
Beoordeling van Kyoto Sushi CS

Kyoto Sushi CS
Geclassificeerd als nr. 3.354 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Beschrijving: Geniet dagelijks van de Japanse keuken, gezond, smaakvol, afwisselend en betaalbaar!
25 oktober 2018 beoordeeld

Zonder reservering toch plek voor twee uurtjes 'all you can eat' in het drukke restaurant op zaterdagavond, inclusief sashimi en een drankje. Over het algemeen zakelijke engelstalige bediening. De sushi en andere gerechten overheerlijk na een dagje slenteren in Amsterdam.

Datum van bezoek: oktober 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoek een plekje bij het raam met uitzicht op het IJ. Goede en snelle bediening. De garnalen en gegrilde zalm zijn lekker. Dit is mijn favoriete sushi & grill ( all you can eat restaurant ). Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2018
4 augustus 2018 beoordeeld

Te slecht voor voorden. Ten eerste is het interieur versleten en was het bankje verzakt. De communicatie is slecht tussen het personeel, waardoor je soms eindeloos op je gerecht moet wachten en soms het verkeerde krijgt. Het eten is vet en zout. Helaas ben ik er ziek van geworden, opgeblazen gevoel en diarree.

Waarschuwing: sla dit restaurant over. Het is onhygiënisch en je betaald te veel voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed ...maar het personeel was vreselijk. De 1e serveerster had de drankjes laten vallen op onze tafel...deze werden gewoon op de nota vermeld.Daarna zijn wij zelf aan een andere tafel gaan zitten alles zat onder...Daarna besteld ...personeel zat maar te kletsen...duurde lang voordat wij nog konden bestellen. We hadden nog zin in een dessert...geen personeel te zien...toen maar afgerekend .Niet aan te raden aan vrienden !!!!

Datum van bezoek: december 2017
21 september 2017 beoordeeld

Prachtige inrichting, mooi uitzicht over het IJ! Je kan hier alleen a la carte eten en niet all you can eat zoals bij Kyoto in het centrum. Echter is de bediening hier veel vriendelijker en krijg je je eten sneller. Als je verse sushi wil eten, ben je hier aan het juiste adres!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Kyoto Sushi CS bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Kyoto Sushi CS geweest? Deel je ervaringen!