Word beloond met One Key
Venlo, Nederland

Vriendelijk

Beoordeling van Hotel Allure
3,0 van 5 bollen20 jan 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Leuk hotel, erg vriendelijk.
Ontbijt prima, voor ieder wel iets en vers afgebakken broodjes. Bedden helemaal prima. Schoonmaak had iets beter gekunt. Luchtfilter smerig en schimmelranden in douche ruimte. Prima voor 1 nacht midden in A dam op paar minuten lopen van Carré.
Wij hadden de budget kamer.
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.0 km van Hotel Allure
  • ibis
2.2 km van Hotel Allure
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Kamer was niet heel groot, maar wel schoon. Het bed was prima maar niet heel breed. Sanitair was schoon maar de douche erg klein. Ontbijt was OK.
Verwacht niet te veel, dan is je verblijf prima.
Heel vriendelijke receptionist.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel in prettige buurt. Aantal bezienswaardigheden op loopafstand. Kamers zien er netjes uit. Goed schoon. Aan straatzijde hoor je verkeer zelfs met ramen dicht niet. Ontbijt heel redelijk, niet overdadig maar gewoon goed.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Redelijk hotel, verwacht er niet te veel van, het is oké maar niet meer dan dat.
Ontbijt is geen 10euro waard!
Wij hadden een kamer in de tuin, dat zag er wel goed uit maar best gehorig en warm.
Wij gaan de volgende keer naar een ander hotel.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2014

Hotel Allure lig tegen het centrum aan goed met de benenwagen te doen Theater Carré ligt op minder dan 5 minuten.
Om de entree te bereiken dien je een trapje van 10 treden te nemen voor het overige zijn alle kamers per lift te bereiken
De medewerkers van het hotel zijn uitermate vriendelijk en willen je overal mee helpen
De kamers ziet er verzorgt uit met prima bedden en schoon waar voor je geld
Wij hebben niet ontbeten in het hotel +\- 200 meter rechts van het hotel is een echte bakker met heerlijke broodjes en goede koffie voor een eerlijke prijs. Voor ons is dit een terug kom hotel

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 29 januari 2013 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit verhouding heel goed. Eenvoudig maar goedkoop ontbijt. Schone frisse kamer. Mooie flatscreen tv op de juiste hoogte.Vlakbij tram en metro
Carré ligt om de hoek. We kregen upgrading naar kamer met balkon.

Datum van verblijf: januari 2013