“Verrassende parel op de Amsterdamse kroon”
Beoordeling van Bussia

Bussia
Reserveren met
Bussia is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 75 van 4.624 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst zeer zeer gastvrij! Meteen verliefd!

Gastvrouw zeer spontaan, vakkundig en correct.

Meteen laten verrassen door het acht gangen diner te kiezen. Wat een tongstrelende ervaringen!

Italiaans met een knipoog naar de Franse keuken.

Kwam mijn favoriete Italiaanse witte wijn tegen. Deze werd direct open gemaakt en ik waande me in Italie, in het mij bekende wijnhuis. Topper! Marina Cvetic!

Mijn advies haal het maximale uit je beleving en kies voor het acht gangen diner!

Ik ben verliefd! Kom zeker terug! Dit restaurant staat per direct in mijn top 10!

Gastvrij zoals het hoort!

Mooie entourage, moderne look! Open keuken en schoon!

Tot de volgende keer!

Compliment aan onze gastvrouw zoveel liefde en passie voor het vak kom je maar zelden tegen!

Datum van bezoek: februari 2017

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als echte Italië liefhebbers hebben we even een echt italie gevoel gekregen ... lekkere wijnen, heerlijk eten en bovenal uiterst vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: januari 2017
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunchformule genomen en heerlijk gegeten, eten is zeer lekker, presentatie top, goede service en aangenaam ingericht. Wijn was ook zeer goed. Aanrader.

Datum van bezoek: januari 2017
10 december 2016 beoordeeld

Jaarlijkse reünie met collega's, telkens met een etentje in een toprestaurant. Unaniem: dit is echte top, het beste ooit. Beter dan vele sterrenrestaurants. Zeer vriendelijke, correcte en vlotte bediening. Keuken en zaal spelen zeer goed op elkaar in. De menu's zijn zeer evenwichtig samengesteld, met telkens verrassende smaakcombinaties. Het zijn telkens schilderijtjes, maar je bent aan het einde van de maaltijd ook echt voldaan. Leuke, uitgebreide wijnkaart met uitsluitend Italiaanse wijnen, met de nodige topwijnen.
Een zeer aangename ervaring. We kijken al uit naar een volgende passage in Amsterdam.

Datum van bezoek: december 2016
24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier genoten van een 4 gangen menu op zaterdagavond. Reservatie zeer correct verlopen. Ontvangst vriendelijk en service aan tafel uitstekend. Menu was goed, creatief en mooi uitgebalanceerd qua smaken en porties. Uitstekende huiswijn en heerlijk dessert. Aanrader voor A'dam centrum zeker ook vanwege de ligging in de negen straatjes.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Bussia bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bussia geweest? Deel je ervaringen!