Beoordeeld op 30 mei 2018

Zeer vriendelijke ontvangst. Wagen werd netjes geparkeerd wel tegen betaling. Receptie in check in heel vlotjes. Kamer zeer netjes met een prachtig zicht. Ontbijt perfect in orde zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Martina L, Manager van Hyatt Regency Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018

Beste Renaatcasteels,

Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke recencie over Hyatt Regency Amsterdam. We zijn blij met uw positieve feedback en waarderen het enorm dat u de tijd neemt ons aan te raden aan andere reizigers op TripAdvisor.

Martina Lenkenhoff
Director of Operations
Hyatt Regency Amsterdam

Beoordeeld op 27 maart 2018

Mooi hotel we hadden een goede deal de kamers zijn niet te groot de faciliteiten erg goed, mocht je de normale prijs betalen is het wel duur, wat me opviel is dat er heel veel buitenlands personeel werkt, dat je al nederlander in het Engels wordt aangesproken.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
HyattRegencyAms, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2018

Beste Entjr,

hartelijk bedankt voor het delen van deze mooie review op Tripadvisor.

Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Het klopt inderdaad dat wij een international team hebben, waardoor er binnen het hotel vele verschillende talen gesproken word. Echter, er zijn altijd nederlands sprekende teamleden aanwezig, schroom de volgende keer niet om hier naar te vragen, mocht dit uw voorkeur hebben!

Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 januari 2018

We hadden 5 kamers geboekt voor een citytrip onder vriendinnen. Mooi hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel en een lekker en compleet ontbijt met alle soorten eigerechten a la carte.In 1 woord een TOPHOTEL!

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
HyattRegencyAms, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Beste petouchecke,

bedankt voor het delen van deze mooie recensie.
Ontzettend leuk om te horen dat de citytrip met de vriendinnen geslaagd was.

Wij kijken er naar uit jullie tijdens een volgende vriendinnenweekend weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 januari 2018

Leuke plek in Amsterdam om ook de wat minder bekende stukken van Amsterdam te ontdekken. Prachtige lobby waar je uren wil blijven hangen. Heerlijke bedden en geluidsdichte kamers. Interieur van de kamer was wat sober voor een 5* hotel, maar de lobby maakte veel goed.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
HyattRegencyAms, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Beste doamsterdam,

bedankt voor het delen van deze leuke recensie!
Fijn om te horen dat vrijwel alle aspecten van het hotel bevallen zijn.
Wij kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 januari 2018

Mooi hotel op een prima locatie waar je lekker kan slapen en ontbijten geen standaard luxe hotel van een grote hotel keten maar een mooi vorm gegeven comfortabel hotel met prima bedden en sanitair een aanrader

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
HyattRegencyAms, Guest Relations Manager van Hyatt Regency Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Beste menno244,

allereerst hartelijk bedankt voor het achterlaten van een recensie en voor uw recente verblijf bij Hyatt Regency Amsterdam.
Bedankt voor de mooie woorden, en goed om te horen dat alle aspecten van het hotel zijn bevallen.

Wij kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen!

Team Hyatt Regency Amsterdam