“Niet erg servicegericht”

Geclassificeerd als nr. 1.733 van 4.521 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Wijk: Grachtengordel
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond spontaan in Libertine beland met een vriend uit Engeland. Helaas stootte hij mijn drankje om, maar de serveerster bood niet aan om een nieuwe te brengen. Toen ik zelf om een nieuw drankje vroeg werden beide in rekening gebracht. Jammer. Voor mij niet voor herhaling vatbaar:(.

25 mei 2018 beoordeeld

Met 2 vriendinnen even snel wat gegeten. De Melanzane is erg lekker en de bloemkool en worteltje simple maar wel smaakvol. Prima plek om even wat te eten en een glaasje wijn te drinken. Heel relaxte sfeer.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je mag op je knietjes als je hier mag zitten van de bediening, ronduit arrogant en ongeïnteresseerd. Na een kwartier nog geen menukaart of de vraag of we iets wilden drinken. Toen we vroegen of we iets konden bestellen kregen we: “wat wil je”. Toen we daarop zeiden dat we weggingen kon het ze niet minder interesseren.

Nooit meer, naast de bediening ook nog eens heel luid binnen. Typisch gevalletje van mensen die te hip doen in de jordaan, zijn veel leukere tentjes!

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

waarom zou je hier gaan eten?
de enige reden misschien dat het er mooi uitziet.
voor het eten hoef je hier absoluut niet naar toe,redelijk smakeloos allemaal.
voor de bediening zou ik al helemaal hier niet naar toe gaan,het is zo nederlands allemaal.(je mag blij zijn dat je hier binnen mag komen,het personeel is eigenlijk koning ipv klant).

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder horeca etablissement waar een ober verzucht “mevrouw ik heb maar twee handen” , verdient niet meer dan 1 ster. De scrambled eggs met cheese had geen kaas, en na een klacht daarover werd er gelogen, dat er wel kaas over zat. En geen compensatie voor het feit dat er dus gewoon geen kaas in huis was. Langzame service, totale minachting voor de klant. Lekker hip hoor, maareh, laat maar.

Reizigers die Libertine Cafe Cafe bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Libertine Cafe Cafe geweest? Deel je ervaringen!