Gratis annuleren tot 25-06-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
BESPAAR US$ 18
PricelineUS$ 93
Expedia.comUS$ 102
Orbitz.comUS$ 102
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel net buiten het centrum van Amsterdam. Er is een tramhalte vlak bij. Bij het hotel kun je tramkaartjes kopen voor meerdere dagen. Het personeel is vriendelijk, mooie schone ruime kamer. Het enige minpuntje aan de kamer is. Is dat er geen thermostaatkraan in de douche zit, hierdoor merk je het als er op een andere kamer water gepakt wordt, want dan veranderd de temperatuur van het water.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Onze kamer was ruim en mooi ingericht (superior) in het oude gedeelte.
Er was geen mini-bar of koelkast op de kamer.
Badkamer was ruim en comfortabel, met voldoende bergruimte.
Het ontbijt vonden we zeer goed, in een mooie ontbijtruimte (grand café).
Dit grand café werd enkel als ontbijtruimte gebruikt, wel jammer...
Om naar onze kamer te gaan, op de 2de verdieping moesten we doorheen de keuken, beetje raar... er was ook geen lift in dit gebouw.
Maar wat ik het vreemdste vond, was het afrekenen van de kamer bij het inchecken...
De tram stopt vlakbij, gelukkig, want het is een hele wandeltocht naar het historisch centrum...
Zoals reeds vermeld, ligt het hotel in een rustige omgeving, dus straatlawaai heb je er nauwelijks...maar 's avonds en 's nachts heb je wel de geluiden van de andere kamers, wat wij heel storend vonden.
Onze bovenburen liepen heel veel rond 's avonds en het geluid van de stromende douche was zeer luid aan ons hoofduiteinde van ons bed... Jammer van de mooie kamer !

Kamertip: De bovenste kamers hebben waarschijnlijk het minst last van de geluiden van de andere hotelgasten
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019

goed hotel met fijn ontvangst, ruime kamer , zeer schoon. Het hotel heeft een glazen ontbijtzaal die is aangebouwd aan t oude gedeelte van kerkje. Zeer mooi ingericht en de koffie was super, net als de rest van t goed verzorgde ontbijt

Kamertip: goeie kamer , vooral super schoon en fijn groot bed
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 december 2018

Mooi klein hotel, grote kamers met mooie badkamer/douche, service vlot en vriendelijk, ontbijt in lekkere sfeer om je dag goed te kunnen beginnen, vriendelijke bediening en service.
hotel vlot te bereiken met openbaar vervoer, en dicht gelegen tegen vele bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Mooi rustig gelegen hotel met vriendelijke bediening. Mooie, ruime kamer, propere badkamer met douche, ontbijt met extra bediening en vriendelijk in mooie locatie, aangenaam om de dag te beginnen. een aanrader om hier te verblijven !

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken