2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 204
TravelocityUS$ 165
Orbitz.comUS$ 165
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Onze kamer was ruim en mooi ingericht (superior) in het oude gedeelte.
Er was geen mini-bar of koelkast op de kamer.
Badkamer was ruim en comfortabel, met voldoende bergruimte.
Het ontbijt vonden we zeer goed, in een mooie ontbijtruimte (grand café).
Dit grand café werd enkel als ontbijtruimte gebruikt, wel jammer...
Om naar onze kamer te gaan, op de 2de verdieping moesten we doorheen de keuken, beetje raar... er was ook geen lift in dit gebouw.
Maar wat ik het vreemdste vond, was het afrekenen van de kamer bij het inchecken...
De tram stopt vlakbij, gelukkig, want het is een hele wandeltocht naar het historisch centrum...
Zoals reeds vermeld, ligt het hotel in een rustige omgeving, dus straatlawaai heb je er nauwelijks...maar 's avonds en 's nachts heb je wel de geluiden van de andere kamers, wat wij heel storend vonden.
Onze bovenburen liepen heel veel rond 's avonds en het geluid van de stromende douche was zeer luid aan ons hoofduiteinde van ons bed... Jammer van de mooie kamer !

Kamertip: De bovenste kamers hebben waarschijnlijk het minst last van de geluiden van de andere hotelgasten
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019

goed hotel met fijn ontvangst, ruime kamer , zeer schoon. Het hotel heeft een glazen ontbijtzaal die is aangebouwd aan t oude gedeelte van kerkje. Zeer mooi ingericht en de koffie was super, net als de rest van t goed verzorgde ontbijt

Kamertip: goeie kamer , vooral super schoon en fijn groot bed
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 december 2018

Mooi klein hotel, grote kamers met mooie badkamer/douche, service vlot en vriendelijk, ontbijt in lekkere sfeer om je dag goed te kunnen beginnen, vriendelijke bediening en service.
hotel vlot te bereiken met openbaar vervoer, en dicht gelegen tegen vele bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Mooi rustig gelegen hotel met vriendelijke bediening. Mooie, ruime kamer, propere badkamer met douche, ontbijt met extra bediening en vriendelijk in mooie locatie, aangenaam om de dag te beginnen. een aanrader om hier te verblijven !

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, heel rustig gelegen.

Het hotel is in een voormalige kerk. Leuke sfeer. Goede bedden en hele ruime kamer. Wij hadden de superieur . Vriendelijke en behulpzame receptie.
Het ligt in de Baarsjes, goed bereikbaar en het openbaar vervoer, restaurants en winkels op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2018