Botel
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij betaalden 44,-, dat is niet veel voor een hotel in Amsterdam. De prijs/kwaliteit is bij deze prijs acceptabel, we krijgen weinig maar betalen ook weinig. Kleine kamer en kleine badkamer, simpel ingericht. Eerst hadden we twee eenpersoonsbedden, toen we bij de receptie vroegen of onze kamer geruild kon worden voor een kamer met een tweepersoonsbed (om 22:30) was dit geen probleem. Goede service dus! Al met al zou ik het hotel wel aanraden voor een budget tripje.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
16 juli 2016 beoordeeld

De kamers zijn wat klein en vies maar het ontbijt kom ik graag voor terug. Heerlijk met uitzicht over het water, een zachtgekookt eitje en vriendelijk personeel. Met een echte Ras Amsterdammer een goed gesprek gehad. Zeker de moeite waard om een nachtje te slapen.

Verbleef: augustus 2015
24 februari 2016 beoordeeld

Tijdens onze nacht in Botel was ik heel blij dat ik deze kamer geboekt had via vakantieveiling en er dus niet veel voor betaald had. De hele accommodatie is ontzettend verouderd, de kamer en vooral badkamer piepklein, erg gehorig en verre van gezellig of knus. Ook het ontbijt is ondermaats en om 20 na 10 werd er al niks meer aangevuld en was de keuze dus erg beperkt. Grootste afknapper was echter het onvriendelijke personeel, zowel in de ontbijtzaal als aan de balie! Ik had de pech dat, terwijl ik onder de douche stond, er iets mis ging met de boiler ofzo, waardoor er ineens stomend heet water uit de sproeier kwam. Gevolg... een verbrandde rug waar ik zonder overdrijven nog 2 dagen last van heb gehad. Gelukkig was dit op onze laatste dag in Amsterdam. Toen ik dit meldde aan de balie, voor de gasten na ons, werden eens de schouders opgehaald en dat was het dan. Geen extra punten voor klantvriendelijkheid dus.
Pluspunt is de gratis parking en de rustige ligging.
Niet voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Als je hier toch een nacht wil doorbrengen, neem dan een kijkje op vakantieveiling, want dit hotel is zeker niet de volle prijs waard!
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
24 oktober 2015 beoordeeld

De verbinding met het centrum is redelijk ok met de gratis veer. Al is het 's nachts wel moeilijker om terug te komen omdat je dan een taxi van het hotel (gratis) vanaf een verder gelegen pont moet bellen. De bedden waren erg hard, de kamers erg klein en gehorig. Het ontbijt was prima geregeld.

• Verbleef: november 2014, reisde met vrienden
17 oktober 2015 beoordeeld

De kamer was eenvoudig, 2 maal een eenpersoonsbed met nachtkastje ertussen in, maar wel een schone kamer. De toilet en doucheruimte was erg klein, maar voor een nacht prima. Om naar het centrum van Amsterdam te gaan moet je altijd met de pont overvaren, maar deze is wel gratis.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner