Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Wow

Op 5 juli 2019, van 17.00 tot 19.00 uur, een whiskeyproeverij aan boord van de Jonkvrouw mogen ... meer lezen

Beoordeeld op 13 augustus 2019
Frans2204
Tour Amsterdam - Noord

Beoordeeld op 26 april 2019
Pathfinder630990
Lees alle 19 beoordelingen

Beoordeeld op 26 april 2019

Ik woon al een aantal jaren in Amsterdam-Noord maar door deze tour ben ik op een hele andere manier naar bepaalde plekken in Noord gaan kijken. Dat A'dam - Noord mooi was wist ik al maar nu weet ik ook wat meer over de geschiedenis. Isabel is heel deskundig, enthousiast en grappig.

Datum van activiteit: april 2019
915isabellen, Eigenaar van A Dam Good Choice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Dank je wel! Wat een leuke review en vooral blij om te horen dat je het als ‘Noordeling’ ook leuk vond!
Tot een volgende

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Geweldige boottocht gehad met een grote groep vrienden. Isabel bereid zich goed voor. Professioneel,maar ze houdt het ook persoonlijk, informeel met humor en veel gezelligheid! Intussen stiekem toch weer iets meer geleerd over de lichtobjecten.. Gewoon een topgids!

Datum van activiteit: december 2018
915isabellen, Eigenaar van A Dam Good Choice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Wat een leuke recensie! Dank je wel Renee!

Deze zomer Rotterdam?

Beoordeeld op 7 januari 2019

Wij hebben met ons vriendenweekend een tour geboekt bij Isabelle! Hoewel we allemaal wel vaker in Amsterdam komen vonden het leuk om eens wat meer over de stad te weten te komen. in 2 uur tijd nam Isabelle ons mee door de oude stad, Chinatown, de wallen en bezochten we ook nog twee leuke kroegen. Ze voelde perfect aan wat wij leuk vonden! 'Jongens misschien durven jullie bij de wallen niet bij een dame naar binnen, maar hier in dit steegje zit dan een prima alternatief 'La Vie en Proost' maar let wel op aan welke bar je gaat zitten anders moet je gelijk een lapdance afrekenen ;) we hebben enorm gelachen, tijdens en na afloop van de tour want Isabelle gaf ons ook nog tips voor het avond programma! Aanrader!

Datum van activiteit: januari 2019
915isabellen, Eigenaar van A Dam Good Choice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Leuk Roel!! Dank je wel. En ik hoor het wel in welke stad de volgende is ;-)
Dikke goeie groeten aan alle mannen! En euh.. een foto van die kleine zodra het er is?!

Beoordeeld op 28 maart 2018

Met z'n 5-en hebben wij met Isabelle een tour gemaakt door Amsterdam Noord en een stuk van de Jordaan.
Vooraf worden de verwachtingen en wensen goed doorgenomen door Isabelle, zodat de tour afgestemd is op de groep. Je kunt als je wilt voor de "full-package" gaan, waarbij Isabelle zorgt voor het transport, er is een drankje voor onderweg en als het nodig is, zorgt zij ook voor een pauze stop.
De tour van ons begon in het oude Noord, er werd leuk en levendig verteld wat er zich in de buurt heeft afgespeeld en ook ontdekten wij stukjes waar wij het bestaan niet van wisten. Met het pontje zijn wij overgestoken naar Centraal Station en vandaar de Jordaan in gegaan. Ook hier was genoeg te vertellen en hebben we een paar pareltjes van de Jordaan gezien met ook hier weer een uitgebreide uitleg. Prachtige stille hofjes bezocht, waar met respect voor de bewoners op fluistertoon uitleg werd gegeven over de plek waar wij waren. De tour hebben wij afgesloten in een gezellige kroeg om daar nog even na te praten.
Wil jij ook meer van Amsterdam zien op een originele en persoonlijke manier? Dan kan ik een tour bij Isabelle van harte aanbevelen! Er is veel meer te zien dan alleen de Dam of de grachten en dat alles met de leuke verhalen van Isabelle.

Datum van activiteit: maart 2018
Isabelle N, Eigenaar van A Dam Good Choice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

Wat een leuke review Ronald! Het was een gezellige middag! Hartelijk dank.

Liefs, Isabelle

Beoordeeld op 13 november 2017

Zondag 12 november een rondleiding geboekt bij Isabelle Nelis. Ondanks dat we alle soorten weer hebben gehad (hagel, regen, zon) hebben we genoten. Isabelle weet veel te vertellen over de Jordaan. We hebben hofjes en straatjes gezien waar we zelf nog niet eerder waren geweest of ons niet eerder waren opgevallen. Kortom; een aanrader. De volgende keer gaan we op de fiets NOORD ontdekken.

Datum van activiteit: november 2017
Isabelle N, Eigenaar van A Dam Good Choice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Hartstikke leuk om te lezen. Dank je wel en euh.. komen leuke nieuwe tourtjes aan ;-)
Dank voor de review Daniella!