Beoordeeld op 31 oktober 2016

Prima hotel voor een steden trip. Zeer centraal gelegen in het museumkwartier.
Nette kamer met fijne badkamer. Alles netjes verzorgd. Nespresso op de kamer, heel fijn.
Rustige kamer aan binnenplaats. Zeker een aanrader

Kamertip: Kamer aan achterzijde vragen. Ze hebben ook slaapzalen perfect voor de backpacker. Goed ontbijt voor 5 euro!
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een combinatie van hotel en jeugdhotel.
Goede ontvangst aan de receptie, niet een alledaagse receptie ruimte, gewoon en eenvoudig.
Het ontbijt kan je nemen voor 5€, je zou hier niet veel van verwachten maar er was meer dan voldoende keuze en alles werd continue aangevuld.
Kamer was zeer, zeer goed bed, goede douche en zelf een nespresso aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Het verblijf in dit hotel voor een (meerdaags) museumbezoek is een goede keuze. Het boeken,de ontvangst ,het ontbijt en de kamer was prima.De kleurstelling deed wat klassiek aan,maar alles was verder OK. Wij zullen bij een bezoek aan A'dam met overnachting(en) zeker terug gaan naar dit hotel. een aanrader dus

Kamertip: De kamers aan de niet-straatkant zijn rustig(er) qua geluid.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015

Geboekt voor 1 nacht ... om dichtbij de musea te gaan bezichtigen ...
wat een slechte ontvangst aan de receptie. De man aan de receptie wou of kon geen Nederlands spreken, enkel Engels. Tijdens het inchecken werd niet op voorhand gevraagd naar een eventuele boeking en/of voorschot ... als ik het niet zou aangehaald hebben, had ik nogmaals dubbel betaald.
we kregen geen uitleg, enkel, hier is de sleutel punt.
Dus zeker geen aanrader voor wie vriendelijk onthaald wil worden.
Kamers waren niet 100% in orde (bv onderlaken was vuil)
Geen onthalende receptie waar ze informatie doorgeven ... je moet het zelf maar helemaal uitzoeken ...
Waarvan we hoopten dat we voor deze prijs een goede service zouden gekregen hebben ... was niet het geval ...
Volgende keer boeken we zeker ergens anders! En misschien hoeven we dan ook niet zoveel te betalen!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 23 juni 2015

uitstekend, mijn familie en ik hebben veel plezier en die hotel gehad, de receptie was vriendschappelijk en de kamers schoon, het ontbijt was lekker en het personeel aardig.
Wij hebben veel gewandeld.. lekker

Datum van verblijf: september 2014