“Grieks eten”
Beoordeling van Meat&Greek

Meat&Greek
Geclassificeerd als nr. 248 van 4.475 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: WIJ HOUDEN VAN GRIEKS ETEN!... Maar verwacht bij ons geen ingewikkelde menukaart of een Zeus op zuilen. Wel kun je verwachten dat WIJ ons in de enige echte Griekse klassieker “Gyros” hebben gespecialiseerd. Meat&Greek staat voor dagverse, huisgemaakte producten. Puur op kwaliteit uitgekozen leveranciers, vlees of vegetarisch, brood van een Griekse ambachtelijke bakker uit de regio. It´s not just MEAT….
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om echt Grieks te eten bij Meet Griek kan ik jullie zeggen wat is dit heerlijk het toetje met echte Griekse yoghurt met verse noten afgemaakt met honing is zo lekker. De bediening is top een alleraardigst gastheer Mano met Shara zijn zo vriendelijk en om maar niet te zwijgen over hun vriendelijke personeel wat hun hebben. Een top zaak met echte Griekse lekkernijen.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de ontvangst was de toon al goed gezet: heel vriendelijk, met tijd voor een praatje, net zoals in Griekenland. Bij Meat&Greek voel je je zeker geen nummer! Wij namen de klassieke pita gyros en die smaakte wat ons betreft helemaal zoals het hoort. Het vlees was heerlijk gekruid en alles was supervers! Wij zijn klaar voor een filiaal in Antwerpen; laat maar komen!

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Super vriendelijke eigenaren! Eten wordt met veel liefde bereid en dat proef je. We waren met een klein hondje en die was ook welkom! Kortom, zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug :-) keep on the Good Work

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 3 personen gegeten in dit kleine, leuke en zeer schone restaurant. De bediening is zéér vriendelijk en netjes. Het restaurant is schoon en fris, van de showkeuken tot het toilet. Het eten is er smakelijk en wordt leuk opgediend. De eigenaars doen hun best om je thuis te laten voelen, en daar zijn ze in geslaagd. We komen zeker weer terug!

13 november 2017 beoordeeld

klein 'hole-in-the-wall" tentje met vooral Griekse souvlaki. Het ruikt en smaakt heel goed, alleen is de vulling van de souvlaki nogal grof, wat niet zo gemakkelijk eet. Aardige jongen die het tentje runt.

Reizigers die Meat&Greek bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Meat&Greek geweest? Deel je ervaringen!