“Heerlijk gegeten, mooie lokatie ”
Beoordeling van Indrapura

Indrapura
Reserveren met
Indrapura is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 277 van 4.046 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst een wat oubollige maar ook wel verrassende indruk. Alles netjes schoon. Vriendelijke bediening en een heerlijke rijsttafel gegeten! Zeker een keer terug.

Schrijf een beoordeling

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima bediening. Snel en efficiënt. De rijsttafel was prima maar niet spectaculair. We hebben prima gegeten.

19 juli 2017 beoordeeld

Voor een tweede keer deze zaak bezocht. De inrichting van het restaurant is apart, maar sfeervol. De bediening is vriendelijk en correct. Hetgeen op tafel komt goed van kwaliteit en verzorgd. Het enig minpuntje wat mij betreft is dat het wel aan de prijs is. Maar dat zal ook wel liggen aan de locatie denk ik.

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Zelfs ons hondje mocht mee binnen. Wij waren er op lunchtijd en konden ook kiezen uit het lunchmenu. Wij kozen de nasi tjampur met extra porties saté. Wij zijn goed bekend met Indonesisch eten, omdat wij dat thuis ook klaarmaken. De sajoer lodeh en gado-gado waren van een redelijke kwaliteit. De saté's waren zelfs voortreffelijk. De bijbehorende groenten schotels echter hoefden voor ons niet. De prijzen van de rijsttafels leken ons wat aan de hoge kant, maar over de kwaliteit daarvan kunnen wij niet oordelen. Jammergenoeg geen echte Indonesische desserts zoals tjendol. Over het algemeen een gemiddeld Indonesisch restaurant zonder meer, waarschijnlijk zijn er in Amsterdam wel authentiekere restaurants te vinden, maar daar ontbrak ons de tijd voor. Redelijke prijzen op de lunchkaart.

Een TripAdvisor-lid
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perongeluk is binnen gelopen! En een fantastisch restaurant. Heb hier met vrienden heerlijk gegeten en geborrelt. Zeer vriendelijk personeel ! Zeker een aanrader

Reizigers die Indrapura bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Indrapura geweest? Deel je ervaringen!