“Lekker eten, gezellige pub”
Beoordeling van Cuddle

Geclassificeerd als nr. 53 van 4.906 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
9 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten waa erg lekker. Eigenaar komt ook uit Purmerend. Gezellige muziek en goede menukaart. Bedankt was een leuke avond en niet duur.

Datum van bezoek: februari 2019

26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de positieve recensies gekozen voor dit adres. Bijna aangebrande, gefrituurde schnitzel. Zeer droog. Smakeloze sla. We hadden er meer van verwacht op basis van de beoordelingen.

Datum van bezoek: december 2018
25 oktober 2018 beoordeeld

Ik heb hier gegeten met een stuk of 15 mensen. De bediening was erg geduldig, vriendelijk en behulpzaam. Verder was er ook veel keuze op het menu. Dit is een geschikt restaurant voor als je met een grote groep voor niet al te veel geld wilt eten.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 juli 2018 beoordeeld

Als je een schnitzel bestelt, de ober je bestelling aanneemt, weg loopt, na vijf seconden weer terug komt en aangeeft dat de wraps eigenlijk de specialiteit zijn: mag je dan achteraf klagen dat je schnitzel droog was en je patat slap? Ik vind dus van wel.
Cuddles is een kroeg die door de nieuwe eigenaren omgebouwd is tot een soort eetcafé. De keuken is heel klein, en de kaart ook. Wat wij uit de keuken hadden was niet zo goed.
Ook apart: ze doen hier alsof ze Heineken én Grolsch van de tap schenken. Volgens mij hebben ze gewoon Grolsch en zetten ze ook Heineken op de kaart om de toeristen blij te maken. Tenminste, wij hadden een Heineken en een Grolsch en konden het verschil niet proeven.
Maar goed, de prijzen zijn zeer gewoon heel goed voor een maaltijd in het centrum van Amsterdam, dat moet ik ze nageven.De bediening is ook gewoon vriendelijk en het eten staat snel op tafel. Toch nog een (magere) voldoende dus.

Datum van bezoek: juli 2018
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein off the beaten track restaurantje.
Klein maar goed menu. Sappige kip, lekkere hamburger. Lieg en gastvrij personeel.

Ook prijsbewuste klanten zijn welkom. Prima.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Cuddle bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cuddle geweest? Deel je ervaringen!