“Goede lunchdeal!”
Beoordeling van Saigon Caphe CS

Saigon Caphe CS
Reserveren met
Saigon Caphe CS is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2.519 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
19 juli 2017 beoordeeld

Onlangs hier geluncht en gemerkt dat er een goede lunchdeal is! Smaak van het eten was gemiddeld, service vriendelijk.

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben grote fan van Vietnamees eten. Blij was ik toen ik merkte dat er een Vietnamees restaurant was gekomen op het Amsterdamse Centraal Station. Wij hebben drie keer een poging gedaan om daar te kunnen eten. 3 x !!! De eerste keer moesten wij 45 minuten wachten alvorens wij ons een voorgerechtje verscheen. We moesten naar een theatervoorstelling en moesten noodgedwongen de andere gerechten cancellen. De 2e keer werden wij met onze aangelijnde hond geweigerd. De derde keer - pasen 2017 - was t weer zo druk dat wij besloten de gerechten mee te nemen naar huis. Thuis pakten wij de pakjes en zakjes uit van Saigon Caphe. Het was een grote teleurstelling. Matig eten, kwalitiet = poor. Een ding is zeker / wij gaan hier nooit meer naar toe.

Ergo: lang wachten, onverstaanbare bediening, chinezen die Vietnamees koken en slechte prijs/kwaliteit verhouding

5 april 2017 beoordeeld

Rijst, citroengras kip.... het smaakte heerlijk. Beetje verrast door de pittigheid wat niet werd vermeldt.
Toiletten aanwezig is het pand (+ punt)

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek met uitzicht op IJ. Voor een snelle lekkere Aziatische hap goed te doen. De kip met rijst smaakte goed, het Saigon bier vond ik wat te zoet.

26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht aan de achter kant van het CS wat is dat mooi geworden en wat een keus
Vietnamese zeker de mooiste waard

Reizigers die Saigon Caphe CS bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Saigon Caphe CS geweest? Deel je ervaringen!