“Kaasfondue in een gezellig restaurant”
Beoordeling van Het Karbeel

Het Karbeel
Geclassificeerd als nr. 356 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Het Karbeel is sinds 1977 een gerenomeerd kaasfondue restaurant echter serveren wij ook vis, vlees en pasta gerechten
13 juni 2018 beoordeeld

Heel prettig ontvangen door het personeel. Vriendelijk en snel.
De kaasfondue stond snel op tafel. Voor mij mag deze warmer geserveerd worden.
Er zijn heel veel keuzes zowel in kaasfondue maar ook een andere keuze als diner is mogelijk. Er hangt een fijne sfeer met uitzicht op de drukke Warmoesstraat. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
LauraPeters12345, Manager van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Dank je wel Wietske

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem de Karbeel kaasfondue, goed klaar gemaakt en snel bediend, aardig slagvaardig personeel, een aanrader dus!

Datum van bezoek: april 2018
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het Engels als het Hollands ontbijt waren zeer lekker. Vriendelijke en snelle bediening. Dranken dien je apart van je ontbijt te bestellen, wat ik wel positief vind.

Datum van bezoek: februari 2018
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met een prettige bediening en een aangename kaart.
Veel bezoekers kiezen voor de kaasfondue, maar ons gezelschap paste helaas daar niet in.
Wij kozen voor de saté kip. Een uitstekende keuze.
Na een teleurstellende Light toer was dit lekker bijkomen in een aangename embiance.

Datum van bezoek: januari 2018
13 november 2017 beoordeeld

gezellig restaurant met echt uitstekende kaasfondue! verschillende variaties besteld, en iedereen was zeer enthousiast. een fles Barolo maakte de ervaring compleet.

Datum van bezoek: oktober 2017
Charlie I, Eigenaar van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Bedankt voor u waardering

Reizigers die Het Karbeel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Het Karbeel geweest? Deel je ervaringen!