“Lekker en uitgebreid ontbijt voor redelijke prijs”
Beoordeling van Het Karbeel

Het Karbeel
Geclassificeerd als nr. 356 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Het Karbeel is sinds 1977 een gerenomeerd kaasfondue restaurant echter serveren wij ook vis, vlees en pasta gerechten
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het Engels als het Hollands ontbijt waren zeer lekker. Vriendelijke en snelle bediening. Dranken dien je apart van je ontbijt te bestellen, wat ik wel positief vind.

Datum van bezoek: februari 2018

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met een prettige bediening en een aangename kaart.
Veel bezoekers kiezen voor de kaasfondue, maar ons gezelschap paste helaas daar niet in.
Wij kozen voor de saté kip. Een uitstekende keuze.
Na een teleurstellende Light toer was dit lekker bijkomen in een aangename embiance.

Datum van bezoek: januari 2018
13 november 2017 beoordeeld

gezellig restaurant met echt uitstekende kaasfondue! verschillende variaties besteld, en iedereen was zeer enthousiast. een fles Barolo maakte de ervaring compleet.

Datum van bezoek: oktober 2017
Charlie I, Eigenaar van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Bedankt voor u waardering

2 november 2017 beoordeeld

Lang wachten, drukke tent, bediening vergat hierdoor wel het een en ander.
Moeilijk voor 10 man drinken, voorgerecht, en hoofdgerecht op tijd op tafel te zetten.
Gezellige sfeer, veel buitenlanders komt door hoofdzakelijk eters van kaasfondue.
Pasta, vlees, vis genoeg keuze op de kaart en smaakte lekker, geen grote porties!

27 oktober 2017 beoordeeld

Goede wijn en kaasfondue, alleen jammer dat je geen glas kraanwater kunt bestellen, beetje tegenvaller

Datum van bezoek: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Charlie I, Eigenaar van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Reizigers die Het Karbeel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Het Karbeel geweest? Deel je ervaringen!