“Gezellig en goed eten”

Het Karbeel
Geclassificeerd als nr. 356 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Wallen
Beschrijving: Het Karbeel is sinds 1977 een gerenomeerd kaasfondue restaurant echter serveren wij ook vis, vlees en pasta gerechten
25 oktober 2017 beoordeeld

Van de diverse soorten kaasfondue kozen we het huismenu. Lekkere kazen in Hertog Jan bier. Heerlijk was het. Ook goed gevonden om als extra sidedish doopgroenten te serveren. We bestelden eerst bier, maar er hing een vieze wc lucht in de glazen. Zonder problemen werd het omgeruild voor rode wijn.

Datum van bezoek: oktober 2017
Charlie I, Eigenaar van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Dankjewel voor je beoordeling

19 oktober 2017 beoordeeld

Eten was lekker maar de bediening erg slecht. Moest zelf 3 x vragen of we mochten bestellen, over de tafel afruimen deden ze een half uur..

Datum van bezoek: oktober 2017
16 september 2017 beoordeeld

Sfeervol ingericht restaurant met goede kaart, heel vriendelijke bediening en echt de allerbeste kaasfondue die ik ooit heb gehad: gewoon zelf naartoe gaan en proeven!

Datum van bezoek: mei 2017
Hetkarbeel, General Manager van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Thank you Albert <3

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een gezellige eenvoudige sfeer. De bediening is vriendelijk. Wij waren in dit restaurant voor de lunch met vier personen, allemaal hebben wij de prinsessenburger gegeten. De burger was smakelijk en goed gebakken, het broodje lekker knapperig, de frites dik gesneden en zeer warm geserveerd, bij het geheel werd wat rauwkost geserveerd ( vers). De ober vroeg uit zichzelf of wij ketchup en mayonaise wilden hebben

Datum van bezoek: september 2017

Thank you Andrea <3

21 augustus 2017 beoordeeld

Zeer lekker gegeten in een knus restaurant met zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader tijdens een verblijf in het mooie amsterdam.

Datum van bezoek: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Charlie I, Eigenaar van Het Karbeel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Dankjewel voor je compliment

Reizigers die Het Karbeel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Het Karbeel geweest? Deel je ervaringen!