Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 90
Expedia.comUS$ 90
PricelineUS$ 90
CheapTicketsUS$ 90
Orbitz.comUS$ 90
eDreamsUS$ 90
Beoordeeld op 21 juli 2020

Ik heb een superleuke tijd gehad bij The Tire Station! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zo kon ik ook boeken zonder creditcard en bij aankomst werd ik perfect geholpen door een van de jongens. Tijdens mijn verblijf ook alleen maar positieve dingen meegemaakt met het personeel, top dus! De kamer was een mooie en schone kamer waarin eigenlijk alle basics zijn te vinden die je nodig hebt. Geen koelkast, maar om eerlijk te zijn kon het ook prima zonder. Ondanks de coronatijd heb ik niets te klagen gehad over het hotel of het personeel. De kamers worden om de drie a vier dagen schoongemaakt door de Corona maatregelen, maar je kan altijd schone handdoeken of andere dingen die je nodig hebt vragen in de lobby. De locatie was prima, trams en bussen in de buurt op nog geen vijf minuten lopen afstand, alleen tram 11 ligt er tijdelijk uit waardoor naar de stad komen soms wat meer overstappen nodig heeft, maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen. Ik heb een top tijd hier gehad en ga dit hotel zeker in gedachten houden mocht ik nog een weekend Amsterdam willen doen.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

zeer vriendelijk personeel, kraaknette kamers en badkamer, parking aan correct tarief, leuke bar, goed gelegen, top ontbijt! Ik was er alleen voor het werk maar eou zeker met mijn kinderen terugkomen. Aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
Astrid P, Public Relations Manager van Conscious Hotel The Tire Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Yes! Dank je Kimmeke. We zien je graag terug :)

Beoordeeld op 12 mei 2019

Heel goede locatie, makkelijk met OV te bereiken, ultra vriendelijk personeel. Kamers ruim en netjes, leuke badkamer, wel een beetje krap naast het bed, maar slapen deden we als de besten, denk ik. Aanrader !

Datum van verblijf: mei 2019
hannahnieuwstraten, Public Relations Manager van Conscious Hotel The Tire Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Wauw, bedankt voor deze goede beoordeling! Wij vinden het altijd fijn om terug te horen van onze gasten (zeker als dit positief is) - we hopen je snel nog een keer te mogen ontvangen, Willem!

Beoordeeld op 2 mei 2019

Prima hotel, met vriendelijk personeel. Mogelijkheid tot parkeren en verder lekker een fiets huren waardoor je vanuit het hotel direct het Vondelpark in kunt rijden en vanuit daar naar alle attracties in Amsterdam kunt.

Datum van verblijf: mei 2019
hannahnieuwstraten, Public Relations Manager van Conscious Hotel The Tire Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Bedankt voor deze fijne beoordeling. We vinden het altijd fijn om terug te horen van onze gasten, zeker als ze tevreden zijn over hun verblijf!

Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers, heerlijke bedden en een geweldig ontbijt. Staat iemand bij het ontbijt die ook vol passie kan vertellen over wat voor lekkers hij allemaal gemaakt heeft. Mooie locatie naast het Vondelpark.

Helaas was het lastig om met mijn Volkswagen Passat de gagare uit te komen, waardoor ik vast kwam te zitten en niet meer verder kon ( en mijn auto beschadigde). Gelukkig hebben de mannen van de technische dienst mij uitstekend geholpen, wat een helden! Ik kreeg nog een kop koffie mee voor de schrik en ze hebben mij geholpen zodat ik veilig naar de garage kon rijden.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
hannahnieuwstraten, Public Relations Manager van Conscious Hotel The Tire Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Super feedback, Chantal. Goed om te horen dat je tevreden was - ik zal je complimenten doorgeven aan het personeel!