“Heerlijk eten”
Beoordeling van Sen Viet Vietnamese Cuisine

Sen Viet Vietnamese Cuisine
Geclassificeerd als nr. 1.917 van 4.143 Restaurants in Amsterdam
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond samen met 4 vriendinnen heerlijk gegeten. Alle gerechten waren lekker. De bediening vriendelijk. Het was alleen wel een beetje fris binnen.

9 juli 2017 beoordeeld

Kwamen met z'n 3en op zaterdagavond na reservering in een vol restaurant. Hartelijke ontvangst door de aanwezige serveersters. We kregen een uiterst uitgebreide menukaart gepresenteerd. Zoveel gerechten, een moeilijke keuze te maken. We gingen voor 7 dishes. Mooi gepresenteerd en heel smakelijk met weinig vet. Dit was real streetfood. Zowel het eten als de ambiance. Werkelijk een aanwinst voor Amsterdam. Zowel voor de grote als de kleine eter. Vis, vlees, vegetarisch voor elk wat wils. Lekkere wijn van Torres eer bij en de avond is compleet.

22 mei 2017 beoordeeld

We waren hier inmiddels voor de vierde keer want de eerste malen was goed bevallen, we hadden prawn crackers (kroepoek) met pindasaus (we hadden ook kinderen mee), ik heb het sterke vermoeden dat het de overbekende kant-en-klare Wijko satésaus was. Zooo jammer.
De overige gerechten waren wel smakelijk, maar de onuitwisbare indruk van de Wijko satésaus overschaduwde de resterende avond.
Inderdaad wordt er geen kraanwater geserveerd bij een fles wijn, ik vind dat echt zo een ongelooflijk slecht.
Het ergste van alles vond ik de smerige toilet en niet alleen de smerigheid maar het feit dat het bijna onveilig was omdat er met verlengsnoer provisorisch een schemerlamp was geplaats in de toilet.
Jammer want de eerste twee keer dat we hier gegeten hebben was het beter, maar voorlopige lopen we deze tent voorbij.

13 mei 2017 beoordeeld

Klein tentje. Echte Vietnamese waarvan 1 de Nederlandse taal niet machtig is. Best onhandig in de bediening. Ontvangst niet echt vriendelijk. Blijken geen jus dOrange te serveren. Eten was op zich prins. Kleine porties. Smaak zeker prima.

15 maart 2017 beoordeeld

We hadden één keer eerder Vietnamees gegeten, in Berlijn maar dit waren 4 heel andere gerechten. Smaakten heerlijk dus we willen nog wel een keer terug.

Reizigers die Sen Viet Vietnamese Cuisine bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Sen Viet Vietnamese Cuisine geweest? Deel je ervaringen!