24 januari 2018 beoordeeld

heel goed hotel, zeker aanrader. Rustige buurt, goed bereikbaar met openbaar vervoer. Ontbijt is goed ,kamers schoon en service prima. Parkeren voor de deur, wel betaald, er is ook een parkeergarage. Water beschikbaar en kranten ter inzage en een winkeltje met reisartikelen ook handig

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marcel_Wijnberger, General Manager van NH Amsterdam Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Beste Brigitte D,

Hartelijk dank voor uw recentelijke bezoek in ons hotel en uiteraard voor het delen van uw ervaringen.
Erg goed om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Nogmaals mijn dank en we hopen u spoedig weer te mogen begroeten in ons hotel.

28 december 2017 beoordeeld

Prettige ontvangst door het personeel, ruime, schone kamer, goed bed, prima badkamer en bovendien een late check-out op zondag (15:00 uur!), erg fijn. Ook het ontbijtbuffet is uitstekend. Wat minder vinden wij de locatie, maar dat is persoonlijk. Het is gelegen in een erg rustige wijk op ongeveer een halfuur met het ov van het centrum. Daarentegen is de verbinding goed, er gaan vaak bussen en trams.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
17 november 2017 beoordeeld

Een zeer net en schoon hotel. De bediening is 24 uur beschikbaar. De kamers zijn heel erg schoon en bedden comfortabel. Het hotel ligt iets uit het centrum maar is makkelijk en snel te bereiken met het openbaar vervoer of een taxi. Ze hebben hun Shuttle service ter beschikking. Ik zou zeker terug keren.

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Marcel_Wijnberger, General Manager van NH Amsterdam Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

Beste larissasR3163LR,

Hartelijk dank voor uw recentelijke bezoek aan ons hotel en uiteraard voor het delen van uw ervaring. Erg goed om te lezen dat u een super verblijf heeft gehad.

Nogmaals mijn dan en we hopen u spoedig weer te mogen ontvangen.

16 november 2017 beoordeeld

We hadden een spaarkaart van AH vol en zouden een tweede nacht gratis krijgen. Dan geldt natuurlijk allerlei voorbehoud, maar wat we niet hadden gezien was dat de korting alleen voor een persoon was: dus van de tweede nacht ging de helft af. Jammer. De aanbieding is eigenlijk zo onduidelijk dat AH of NH (weet niet precies wie aan te spreken) een beetje aan sterk verhulde volksverlakkerij doet.
Maar voor het bedrag dat we kwijt waren kregen we veel moois terug. Gelegen aan een goede verbinding met het centrum hadden we een uitstekende kamer: ruim met een prachtige badkamer. Voor het eerst een douchewand die niet lekte. Geweldig!
Weinig overlast van de vliegtuigen. De airco viel wat tegen qua geluid. En de vloer van de kamer mag een opknapbeurt. Het laminaat was op sommige plaatsen duidelijk versleten. Het ontbijt was een van de beste die we ooit hebben gehad. Zeer compleet en uitstekend verzorgd. Met personeel dat onopvallend de ruimte in orde houdt: compliment.
En een receptie die zeer adequaat was: geen overbodige vragen of informatie. Ales to-the-point. Volgende keer bekijken we de bar en het restaurant. een plek om terug te keren.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Marcel_Wijnberger, General Manager van NH Amsterdam Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Beste Albert R,

hartelijk dank voor uw recentelijke bezoek in ons hotel en voor het delen van uw ervaring. Jammer om te lezen dat niet alles duidelijk was in de reservering of met de actie van AH, ik zal dat zeker intern even bekijken. Uiteraard wel heel erg goed om te lezen dat onze service uw verblijf tot een goede ervaring maakte.

Nogmaals mijn dank en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

31 oktober 2017 beoordeeld

Uitstekend geslapen en gratis parkeren vanaf vrijdag avond.
Aardige mensen en goede service via het winkeltje beneden in de hal!
Daarom aan allen aan te bevelen voor een nachtje in de buurt van Amsterdam.
Nb vroeger heette dit stadadeel Buitenveldert en geen Amsterdam Zuid

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden

Beste 669quintenv,

hartelijk dank voor uw recentelijke bezoek in ons hotel en voor het delen van uw ervaring. Uiteraard heel erg goed om te lezen dat onze service uw verblijf tot een goede ervaring maakte. Overigens heet onze wijk nog steeds Amsterdam Buitenveldert maar wordt vaak ook aangeduid als Amsterdam Zuid.

Nogmaals mijn dank en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.