10 februari 2018 beoordeeld

Fraai hotel, met originele ‘muzikale’inrichting. Onthaal was super en staff was supervriendelijk. Moegelijkheid tot lene van een pick-up en platen om lekker op de kamer muziek te luisteren. Ontbijt was eenvoudig maar lekker.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
3 februari 2018 beoordeeld

Was er voor een Festival in het BimHuis, wat vanaf daar best makkelijk bereikbaar is.
De inrichting verklaart de naam van het Hotel Compleet, je waant je echt Backstage bij een Concert ofzo.zowel in de gemeenschappelijke ruimte als ook op je kamer
Het personeel is heeel vriendelijk en behulpzaam, service staat er joog in het Vaandel (Y)
Mocht ik weer een slaapplaats in Amsterdam nodig hebben , gaat het eerste telefoontje hier naar toe

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
15 september 2017 beoordeeld

Alles netjes, proper, fantastisch gelegen en niet te veel gedoe: prijs kwaliteit de beste volgens mij en ook een kleine beetje uit het superdrukke centrum gelegen rond de dam, ideaal om nog wandeling te moeten doen 'savonds naar je hotel. Vlakbij leuke uitgaangsbuurt.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
22 februari 2017 beoordeeld

Prima locatie (vlakbij de Melkweg)
Je wordt er vriendelijk onthaald.
De kamers zijn super origineel ingericht, met flightcases, ook de traphal is zeer mooi met tourposters.
Het ontbijt is goed verzorgd.

Kamertip: Super origineel hotel vlakbij de Melkweg
  • Verbleef: februari 2017, reisde alleen
30 november 2016 beoordeeld

De belangrijke concert venues letterlijk om de hoek, je kunt als je te ver bent doorgezakt op het Leidse plein letterlijk kruipend naar huis. Kamers die de sfeer van een lekker concert nog wat langer doen leven door de "backstage"aankleding met flightcases als nachtkastje en stagelight boven je bed. Een gezellig bar waar je s ochtends vanaf het biljart kunt genieten van een prima ontbijtje met je eigen kannetje koffie ( en dan niet van die slappe meuk) Wij hebben inmiddels al een paar keer een concert compleet gemaakt met een overnachting in dit gezellige hotel met behulpzaam en vriendelijk personeel. wat ons betreft zeker niet voor het laatst. GENOTEN. We moeten wel elke keer weer even diep zuchten voor we ons de smalle trap van dit grachtenpand ophijsen met zware tassen, maar wat ons betreft mag dat beslist de pret niet drukken.

Kamertip: er zijn kamers waar je toilet en badkamer deelt ( prima en schoon!) je kunt ook een kamer met eigen toilet en badkamer boeken
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie