“Bord vol”
Beoordeling van Luden

Luden
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Luden is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.439 van 4.521 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Centrum
31 mei 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening en goed eten. Je krijgt ook echt een bord vol.
Zelf hamburger met Pulled pork genomen was erg lekker en erg veel.

Ook de club Sandwich zag er erg goed uit.

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer is goed, de gerechten zijn op zich prima maar overstijgen niet het gemiddelde eetcafé. De prijs-kwaliteitsverhouding is aan de magere kant. We aten de hazepeper en dat was een kleine portie van middelmatige kwaliteit.

LudenAmsterdam, Manager van Luden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Geachte gast,

Dank u wel voor de feedback.

We betreuren het feit dat u niet volledig tevreden geweest bent!

Naar aanleiding daarvan hebben wij aanpassingen gedaan, iedere dag willen wij beter worden.

Wij hopen u een andere keer weer te mogen begroeten!

Team Luden Amsterdam

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we heerlijk gegeten en wat een top bediening door joyce zo vriendelijk en alles uitstekend uitleggen wat het allemaal is

LudenAmsterdam, Manager van Luden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Beste Sandra,

Bedankt voor de review en graag tot ziens!

Team Luden Amsterdam

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag ben ik samen met mijn zusje wezen lunchen bij Luden omdat het overal in de stad vol zat. Ook hier waren er niet veel tafeltjes meer over. Onze collega's die wel eens waardebonnen krijgen om te eten bij Luden, zeggen vaak dat het niet lekker is en zonde van het geld, maar toch gingen we het proberen. We hadden de carpacciosalade en sandwich huisgemaakte tonijnsalade besteld. We waren verbaasd over de grote porties die we kregen. Een grote bowl met carpaccio salade en een groot afbakbroodje met veel tonijnsalade. Naar onze mening heeft het zeker gesmaakt en wij zullen hier zeker nog eens terugkomen om rustig te lunchen. Het is gemiddeld eten voor een lage prijs.

22 oktober 2017 beoordeeld

Als je nog twijfelde bij binnenkomst, Joyce 'straalt' je met haar glimlach alsnog naar een tafeltje en weet je met voldoende kennis en flexibiliteit ook snel tot een juiste drank en gerecht keuze te brengen. De 'Blauwe Kaas jus' is lekker, maar niet echt als zodanig herkenbaar, de entrecote en de steak zijn precies naar wens bereid. De frietjes hadden iets knapperiger gekund en tussentijds even langskomen om te vragen of alles naar wens is, hebben we ook wel een beetje gemist. De toiletlocatie op de 1e etage is wat gedateerd en smoezelig. Over het geheel genomen lekker gegeten tegen een billijke prijs in een gezellige omgeving.

Reizigers die Luden bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Luden geweest? Deel je ervaringen!